fb linkedin Newsletter

Ruszyła II edycja Poranków z email marketingiem!

Po raz kolejny eksperci z FreshMaila przygotowali dla uczestników solidną dawkę email marketingowych trendów podaną w towarzystwie kawy i ciastka. Ubiegłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i zebrała wiele pozytywnych komentarzy.

W każdym mieście Poranek wygląda podobnie. O tym jak tworzyć skuteczny i efektywny email marketing w przystępny sposób podpowie troje prelegentów,. 

Najpierw Filip Kłodawski (Specjalista ds. Strategii i Projektów FreshMail) opowie o nowych trendach w email marketingu - co warto, co należy a z czego lepiej zrezygnować podczas prac nad newsletterem.

Następnie Magdalena Rudek (Business Development Manager MailPlanner) zdradzi jak osiągnąć sukces mailingowy za pomocą baz zewnętrznych. Przedstawi także case study, aby nie mówić tylko o teorii, ale poprzeć ją dowodami. Najważniejszym punktem wystąpienia będzie jednak omówienie poszczególnych etapów przygotowania dobrej kampanii.

Na zakończenie Łukasz Stasiak (Front-end developer FreshMail)  odpowie na pytanie, dlaczego warto stosować metodologię “graceful degradation”. Przedstawi też wady i zalety responsive web design w email marketingu oraz FreshMail Designera czyli edytor mailingów i newsletterów, którego sam jest twórcą.

Zapisz się już dziś na: www.freshmail.pl/szkolenie

Partnerem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

(za FreshMail)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne