Dzisiaj rozpoczynają się zapisy do konkursu Złota Słuchawka 2016. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 6 maja 2016.
Celem ogólnopolskiego konkursu Złota Słuchawka, jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży. Jego organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Nagroda Złota Słuchawka od lat 90-tych była przyznawana w ramach konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang, a potem – jako kategoria „Telemarketing” – w konkursie Golden Arrow. W 2012 roku została włączona, jako nagroda specjalna, do konkursu na Telemarketera Roku. W tym roku konkursy Złota Słuchawka i Telemarketer Roku, stały się niezależne. Będą prowadzone niemal równolegle i zostaną rozstrzygnięte na wspólnej Gali.
W ramach Złotej Słuchawki najlepsze projekty zostaną wyłonione w trzech kategoriach: kampanie komunikacji z klientami, wewnętrzne projekty optymalizujące oraz współpraca usługowego call center z klientem zlecającym.
Funkcję Jury Złotej Słuchawki pełni Rada Programowa tegorocznej edycji konkursu Telemarketer Roku. Członkowie Jury to przedstawiciele największych polskich firm, związanych z branżą call i contact center, m.in. PZU, Arteria, Bank BPH, CCIG, Metlife, Orange. Są to wybitni specjaliści z wieloletnim doświadczeniem.
Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom, odbędzie się 16 czerwca 2016 roku podczas Gali, na której będą obecni przedstawiciele zwycięskich firm oraz osoby związane ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów. Najlepszy projekt zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego na rynku europejskim.
Aby się zgłosić należy pobrać specjalny formularz oraz szablon prezentacji ze strony http://zlotasluchawka.pl/ w zakładce WEŹ UDZIAŁ, a po ich wypełnieniu odesłać na adres zlotasluchawka@smb.pl.
Do konkursu mogą być zgłaszane projekty spełniające następujące kryteria:
• Kampanie marketingowe – projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji marketingowej, z użyciem telefonu jako głównego kanału komunikacji, a opcjonalnie także inne zdalne kanały komunikacji bezpośredniej (e-mail, chat, bezpośrednia komunikacja z użytkownikami w ramach social media, wideo). Projekty mogą mieć charakter kampanii wychodzących, przychodzących lub łączących oba kierunki.
• Wewnętrzne projekty optymalizujące – projekty wewnętrzne związane z optymalizacją i doskonaleniem sposobu działania call/contact center.
• Współpraca usługowego cc z klientem zlecającym – projekty opisujące zasady współpracy między usługowymi call/contact center a klientami zlecającymi usługi.
Partnerami konkursu Złota Słuchawka i Telemarketer 2016 są: Efektum, Forum Call Center, Inspired Events – agencja eventowa, kancelaria prawna Wierzbowski Eversheds, PRESS SERVICE Monitoring Mediów oraz Publicity – agencja PR.