REKRUTACJA NA STUDIUM ON-LINE "MENEDŻER CONTACT CENTER" - EDYCJA 2023/24
Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (Centrum Edukacji Fundacji Wydziału Zarządzania) oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, zapraszają do dołączenia do VI edycji Studium "Menedżer Contact Center". Jedynego w Polsce programu rozwoju kompetencji menedżerskich dedykowanego branży cc.
Opis kierunku:
Kompleksowy projekt przygotowujący do pracy w zakresie zarządzania jednostkami typu contact center oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Studium Menedżer Contact Center to pierwszy w Polsce projekt edukacyjny o randze akademickiej dedykowany menedżerom, supervisorom, specjalistom oraz osobom aspirującym do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center, przygotowany wspólnie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Forma Studium jest realizowane on-line, poprzez aplikacje ZOOM. Gwarantuje to wygodę i komfort udziału w szkoleniach. Umożliwia to także udziału w Studium osobom spoza Warszawy. Na życzenie grupy jest możliwe zorganizowania wybranych szkoleń w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Zajęcia w ramach Studium koncentrują się na praktycznych aspektach zarządzania wszystkimi poziomami operacyjnymi. Wykłady i warsztaty obejmują kompleksowy zakres zagadnień istotnych dla praktycznego zarządzania jednostkami wykorzystującymi narzędzia contact center (telefon, chat, mail, automatyzacja procesów etc.). Celem Studium Menedżer CC jest przekazanie uczestnikom wszechstronnej wiedzy i umiejętności korzystania z narzędzi służących do profesjonalnego organizowania i zarządzania pracą jednostek zdalnej obsługi klienta i sprzedaży CC.
Wykładowcy to eksperci rynku zdalnej obsługi klienta i sprzedaży reprezentujący znane marki oraz wykładowcy akademiccy z biznesowym doświadczeniem. Dobieramy wykładowców, którzy doskonale rozumieją specyfikę branży oraz dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.
Rozwijamy kluczowe kompetencje menedżera, dotyczące motywowania, zarządzania zespołem, przywództwa, negocjacji, sztuki prezentacji, udzielania feedbacku oraz savoir vivre w biznesie.
Ukończenie całego programu Studium uprawnia do otrzymania certyfikatu sygnowanego przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Bądź jednym z pierwszych menedżerów na rynku, który posiada poświadczenie kwalifikacji zawodowych i dołącz do absolwentów uczelni. Studium zapewnia kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze menedżera zespołów zdalnej obsługi klienta, sprzedaży i jednostek contact center.
Profil absolwenta – studium zostało przygotowane dla:
· Menedżerów, supervisorów/kierowników oraz specjalistów, chcących rozwijać kluczowe kompetencje oraz poszerzać swoją wiedzę z zakresu branży contact center.
· Osób aspirujących do zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży oraz całych jednostek Contact Center
· To również atrakcyjna oferta dla firm, które chcę przyśpieszyć rozwój swoich pracowników.
Unikalne i dodatkowe korzyści z udziału Studium:
· ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ZESPOŁÓW CC
Przejdź dwudniowe szkolenie z metody FRIS, która opisuje sposoby myślenia i działania. Naucz się jak wykorzystywać naturalne predyspozycje członków zespołu oraz własne. Szkolenie w cenie Studium Menedżer Contact Center!
· ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, PROCESAMI I JAKOŚCIĄ - TRZY DWUDNIOWE SZKOLENIA
Przejdź dwudniowe szkolenie z zarządzania projektami i naucz się realizować cele. Dowiedz się jak optymalizować i zarządzać procesami biznesowymi oraz jak zarządzać jakością. Szkolenia w cenie Studium Menedżer Contact Center!
· NARZĘDZIA ROZWOJOWE DLA PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER
Poznaj nowoczesne formy rozwoju kompetencji pracowników i zwiększ efektywność zespołów w CC. Zyskaj bogate źródło inspiracji w oparciu o sprawdzone praktyki innych organizacji.
· ZAGADNIENIA PRAWNE CONTACT CENTER
Zapoznaj się z najnowszymi przepisami i regulacjami prawnymi. Możliwość skorzystania z konsultacji.
Program rozwoju kluczowych kompetencji menedżera:
· PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE
Zdobądź wiedzę z zakresu motywacji oraz wywierania wpływu, aby lepiej zarządzać zespołem i realizować cele.
· SZTUKA PREZENTACJI, NEGOCJACJI I SAVOIR VIVRE W BIZNESIE
Naucz się profesjonalnie prezentować na spotkaniach oraz negocjować w środowisku biznesowym.
· KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE
Naucz się wyzwalać swoją kreatywność i moderować pracę zespołu, aby tworzyć nowe innowacyjne rozwiązania w organizacji.
· FEEDBACK ORAZ OCENA PRACY
Rozwiń umiejętności udzielania informacji zwrotnej, aby budować zaangażowanie i motywację oraz podnosić efektywność pracy współpracowników.
Dodatkowe korzyści udziału w Studium Menedżer Contact Center:
· POSZERZ SWOJĄ PERSPEKTYWĘ
Poznaj szerokie zagadnienia z zakresu zarządzania jednostkami contact center i zostań liderem w organizacji. Specjalistyczna wiedza, to kolejny krok do zostania ekspertem branży contact center.
· ROZWIŃ KLUCZOWE KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE
Trenuj umiejętności menedżerskie podczas prowadzonych szkoleń i zostań inspirującym przywódcą. Otrzymaj certyfikat Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i SMB, poświadczający kwalifikacje zawodowe.
· DOŁĄCZ DO KLUBU MENEDŻERÓW CC
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center otrzymują zaproszenie do bezpłatnego członkostwa w klubie menedżerów, który zrzesza wybitnych ekspertów branżowych. Dołącz do sieci kontaktów, które ułatwią wymianę doświadczeń z najlepszymi praktykami biznesu.
· BOGATE ŹRÓDŁO WIEDZY I INSPIRACJI
Wykładowcy Studium to grono 17 praktyków biznesu, którzy dzielą się własnym doświadczeniem oraz dobrymi praktykami z własnych organizacji. Analiza casów oraz przykłady rozwiązań, są bogatym źródłem praktycznych rozwiązań i inspiracji do wdrażania zmian w organizacji. Poznaj najnowsze rozwiązania stosowane w największych firmach w Polsce.
· UNIKALNE MATERIAŁY BRANŻOWE
Uczestnicy Studium Menedżer Contact Center, otrzymują bogate materiały edukacyjne. Dodatkowo członkowie w Klubie Menedżerów CC mogą korzystać z wielu specjalnych ofert dostępnych tylko dla nich.
Tryb nauki Studium Menedżer Contact Center:
Studium to dwusemestralny kurs prowadzony w formule studiów zaocznych – zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu (w soboty i niedziele oraz uwzględniają przerwy świąteczne) w formie on-line. Każdy z bloków tematycznych jest samodzielnym pakietem szkoleniowym uwzględniającym casy, praktyczne przykłady i rzeczowe analizy. Każdy z nich przygotowany został z uwzględnieniem interaktywnej metodyki nauczania (warsztaty, dyskusje, wspólne analizy). Istnieje możliwość uczestniczenia w poszczególnych blokach tematycznych lub w całym programie Studium, co rekomendujemy jako kompleksowy i spójny merytorycznie zakres nauczania.
Szczegółowe informacje na temat Studium:
Informator Studium Menedżer Contact Center - DO POBRANIA PONIŻEJ
Informacje organizacyjne:
· Termin rekrutacji: od 19 czerwca do 12 października 2023 r.
· Rozpoczęcie Studium: październik 2023 r.
· Szczegółowy harmonogram zjazdu zostanie opublikowany we wrześniu 2023 r.
Wymagane dokumenty:
· podanie o przyjęcie na studium DO POBRANIA PONIŻEJ
· CV
Dokumenty można złożyć osobiście lub w formie on-line na adres: jaroslaw.izycki@smb.pl
Dokumenty w wersji papierowej można złożyć:
WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
Informacji na temat Studium udziela:
Jarosław Iżycki
Kierownik projektu Studium Menedżer Contact Center
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
Tel. 785-408-500
Kluczowe korzyści Studium Menedżer Contact Center:
· Ponad 200 h sesji szkoleniowych i wykładów
· Zajęcia z ekspertami i praktykami biznesu
· Casy study oraz praktyczne rozwiązania
· Certyfikat poświadczający kwalifikacje menedżerskie przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
· Członkostwo w Klubie Menedżerów CC
· Materiały dydaktyczne i branżowe
· Budowanie sieci kontaktów w branży
· Wymiana doświadczeń oraz dobrych praktyk między uczestnikami różnych jednostek CC
Zainwestuj w rozwój kompetencji, zdobądź kwalifikacje i rozwiń karierę w branży contact center!