Zawsze warto porozmawiać o tym, jak robić dobry biznes. A kto jest lepszym parterem do rozmowy niż firma, która działa w naszym sektorze i doskonale zdaje sobie sprawę zarówno z jego potencjału, jak i wyzwań, które przed nami stawia? To dlatego CCIG umożliwia innym przedsiębiorstwom - działającym w obszarze call i contact center - nawiązanie współpracy.
Obecnie szacuje się, że w Polsce działa niemal 160 podmiotów w sektorze call i contact center. Ten segment rynku stale rośnie - na outsourcing tego rodzaju usług zdecydowało się już ponad 200 tysięcy przedsiębiorstw. - Doceniamy konkurencję. To między innymi ona motywuje nas do działania. Ale wiemy też, że wzajemna współpraca i aktywny dialog umożliwia szybszy rozwój. A ten jest gwarancją sukcesu na wymagającym rynku, w którego centrum stawiamy wysokiej jakości obsługę klienta. To dlatego umożliwiamy innym firmom nawiązanie z nami współpracy w ramach Programu Współpracy Subagencyjnej z CCIG - mówi Konrad Poddubik, Director Sales Operation CCIG.
Nawiązanie współpracy ze spółką, która swoje działanie opiera na 14-letnim doświadczeniu, zebranym we współpracy z ponad 60 Kontrahentami z kilkunastu branż, 100 000 rozmowach realizowanych każdego dnia w 8 oddziałach w 6 miastach w Polsce, to dla agenta szansa na zwiększenie przychodów i wzrost siły rynkowej. A także wymianę know-how i doświadczenia między nim, a CCIG - kluczowym podmiotem CCIG Group, grupy spółek, która w styczniu tego roku została właścicielem najstarszego call center w Polsce - Call Center Poland.
CCIG, która specjalizuje się w efektywnej sprzedaży akwizycyjnej i utrzymaniowej oraz obsłudze klienta w modelu omnichannel, umożliwia agentowi współpracę z jedną z największych firm z branży telecom w Polsce - kluczowym i długoletnim Kontrahentem CCIG, a także korzystanie ze sprzedażowych baz danych i udział w projektach motywacyjnych mobilizujących sprzedaż. Agent może też liczyć na wsparcie w monitoringu procesów oraz obsługę przez własny Back Office.
Przede wszystkim jednak model współpracy subagencyjej pozwala na wzajemną wymianę pomysłów i wspólne rozwijanie rynku contact center - W CCIG każdego dnia dbamy o swój rozwój, ale też chcemy inspirować do działania. Do współpracy zapraszamy firmy, które od kontaktu liczą więcej niż 10 stanowisk konsultanckich i są gotowe na podjęcia nowego wyzwania biznesowego - dodaje Konrad Poddubik.
Za nawiązywanie kontaktów z firmami zainteresowanymi współpracą subagencyjną odpowiada Konrad Poddubik: konrad.poddubik@ccig.pl.
Call Center Inter Galactica
Od 2002 roku świadczy usługi outsourcingowe contact center. W ofercie posiada bogaty pakiet usług skierowanych do sektora B2C i B2B. Jest rynkowym ekspertem w działaniach Związanych z obsługą Klienta oraz efektywną sprzedażą. Telefon, sms, e-mail, live chat, tradycyjny list, social media - dzięki praktyce i specjalizacji w różnych kanałach dotarcia do klienta obsługuje ponad 100 000 rozmów każdego dnia. 8 lokalizacji sprzedażowych w 6 miastach Polski, kilkadziesiąt równolegle prowadzonych projektów, 1 255 stanowisk, kilka tysięcy wykwalifikowanych Konsultantów i Managerów, portfolio 60 klientów z 17 branż. Biznes opiera na 3 przenikających się obszarach call center - kreatywnych ludziach, elastycznych procesach i technologiach, które łączą tradycję z nowoczesnością.
CCIG - zawsze warto porozmawiać
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Elżbieta Gładkowska
Specjalista ds. marketingu
mob. +48 519833443
e-mail: elzbieta.gladkowska@ccig.pl
(Źródło: CCIG)