To tutaj powstają nowe inicjatywy legislacyjne, samoregulacyjne i konsultowane są nowe regulacje decydujące o warunkach funkcjonowania przedsiębiorstw w zakresie kontaktów z klientami. W Radzie ds. prawa marketingu uczestniczą członkowie PSM SMB zainteresowani otoczeniem prawnym branży. W trakcie spotkań omawiane są decyzje i projekty przygotowane przez UODO, UKE i UOKiK, Ministerstwa Cyfryzacji i innych podmiotów wpływających na funkcjonowanie branży. Uczestnicy Rady reprezentują branżę w spotkaniach z regulatorami. To tutaj przygotowywane są komentarze i uwagi do europejskich projektów legislacyjnych oraz prowadzone są prace nad aktami samoregulacyjnymi. Firmy uczestniczące w Radzie dzielą się wątpliwościami i informacjami dot. praktyki stosowania przepisów oraz informowane są na bieżąco o zachodzących i spodziewanych zmianach prawnych.
Jeśli jesteś zainteresowany/a pracami Rady ds. prawa marketingu napisz: anna.kalicka-motawa[at]smb.pl lub zadzwoń: 506 088 881
Firmy dające największy wkład w prace Rady: