Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym raportem, który powstał dzięki badaniom przeprowadzonym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB w 2015 roku. Tym razem przygotowaliśmy wersję angielską Raportu.
Przypominamy, że udało nam się zrealizować następujące cele:
• Uaktualnienie i pogłębienie wiedzy o branży outsourcing cc w Polsce
• Przeprowadzenie bardziej precyzyjnej oceny wielkości sektora outsourcing cc
• Uszczegółowienie wiedzy o specyfice działalności dostawców na rynku
• Identyfikacja wszystkich usługodawców (weryfikacja danych z badania 2014)
• Oszacowanie potencjału branży w wymiarze liczby stanowisk i lokalizacji
• Identyfikacja dominujących trendów w zakresie świadczonych usług
• Poznanie głównych grup klientów (branże)
• Wdrażanie na polski rynek najlepszych standardów zachodnich w zakresie poziomu samookreślania branży i opracowywania benchmarków wewnątrz sektora
Oprócz wnikliwych analiz raport zawiera komentarze ekspertów branży call/contact center, które uzupełniają badania o dodatkowe spojrzenie osób zaangażowanych w środowisko.
Raport dostępny jest bezpłatnie. W celu otrzymania angielskiej wersji raportu prosimy o kontakt mailowy: badania@smb.pl
Zapraszamy do pobrania polskiej wersji najnowszej edycji, jak i również poprzedniej z 2014 roku z działu badania na naszej stronie (za pomocą formularza).