Już 9 kwietnia o godz. 10:00 zapraszamy na Webinar z cyklu #PozaSkryptem Extra: Jak skutecznie stosować AI w obsłudze klienta?
Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki firmy obsługują klientów. Jak najlepiej wykorzystać jej możliwości, by poprawić jakość obsługi, zwiększyć efektywność pracy agentów i uniknąć typowych błędów? O tym porozmawiamy podczas Webinaru z cyklu #PozaSkryptem Extra.
Data: 9 kwietnia 2025, godzina: 10:00
Formuła: Online
Udział bezpłatny, obowiązuje rejestracja
Eksperci:
Robert Małek, ekspert ds. architektury CC oraz rozwoju technologii AI, Cludo
Denis Brzeziński, praktyk Contact Center oraz pasjonat AI, Cludo
Marcin Sosnowski, dyrektor zarządzający, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
W programie m.in.:
– Jak AI wspiera agentów w czasie rzeczywistym?
– W jaki sposób poprawia personalizację obsługi?
– Jakie są fakty i mity dotyczące AI?
– Integracja AI z systemami Contact Center.
Partnerem odcinka jest firma Cludo: Cludo to firma specjalizująca się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań obsługi klienta: klasy Contact Center oraz CRM, wykorzystujących sztuczną inteligencję (AI) do optymalizacji obsługi klienta. Dzięki zaawansowanym algorytmom AI oraz narzędziom optymalizacji Cludo umożliwia automatyzację procesów obsługowych, zaawansowaną analizę danych w czasie rzeczywistym (podpowiedzi dla konsultantów) oraz personalizację interakcji z klientami w kanałach głosowych czy czatowych wykorzystując AI. Technologie Cludo wspierają konsultantów w szybkim dostępie do niezbędnych informacji, co przekłada się na szybsze rozwiązywanie problemów i zwiększenie satysfakcji klientów. Cludo pomaga firmom w efektywnym zarządzaniu kontaktami, redukcji kosztów operacyjnych oraz budowaniu długotrwałych relacji z klientami poprzez inteligentne narzędzia komunikacyjne oparte na AI.
Poznaj Partnera: https://cludo.pl/
Zarejestruj się tutaj:
Więcej informacji wkrótce. Obserwuj nasze social media oraz stronę internetową.