fb linkedin Newsletter

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego. Raport z badania TGI

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego. Raport z badania TGI

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego to wspólna inicjatywa Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMBKantar Polska. Projekt jest realizowany od 2009 roku jako moduł w badaniach Target Group Index (TGI) – największego badania konsumenckiego w Polsce. Raport z badania to rzetelna i kompleksowa analiza wykorzystania kanałów marketingu bezpośredniego oraz ich postrzegania przez konsumentów, z uwzględnieniem ponad 20 najważniejszych branż.

To kompendium wiedzy o tym, jak konsumenci reagują na komunikację marketingową.

Raport PBMZ to obowiązkowa pozycja dla marketerów i agencji marketingowych

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne