Konferencja zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odbyła się 4 -5 listopada pod hasłem: Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów. Już po raz siódmy zaprezentowane zostały najlepsze kampanie marketingu 360°. FMZ w liczbach: 2 dni, 19 prelekcji, 1 debata, 25 prelegentów i 180 uczestników.
Forum cieszy się nieustannie zainteresowaniem branży oraz mediów. Niezmiennie wysoki poziom merytoryczny konferencji przyciągnął liczną publikę. Ważnym aspektem tegorocznej edycji było powołanie Rady Programowej, która czuwała nad jakością programu Forum. Dzięki pracy Rady zostały zaprezentowane kampanie m.in. kredek Bambino, Whirlpool, LOTTE Wedel, ING Banku Śląskiego, AMREST, Księgarni Bonito, Nestle Polska, Bosch, Play, PZU, Poczty Polskiej.
Szczególną wartością Forum Marketingu Zintegrowanego, z mojego punktu widzenia, były prelekcje w większości prowadzone w formule "marketerzy dla marketerów". Dla wszystkich obecnych na Forum była więc to szansa na spotkania i wymianę poglądów ze swoimi kolegami. Jako Przewodnicząca Rady Programowej od początku miałam cel, aby takie Forum, jak to, było początkiem trendu: więcej kooperacji niż konkurowania w biznesie. Siódma już edycja Forum Marketingu Zintegrowanego to na pewno początek dialogu o tym, co dobrego może nam przynieść taka współpraca w obecnych, trudnych warunkach rynkowych w naszej branży – mówi Magdalena Czaja, przewodnicząca Rady Programowej Forum Marketingu Zintegrowanego i Prezes Rady Nadzorczej agencji reklamowej San Markos.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się także część networkingowa przedsięwzięcia, zorganizowana na przyjaznym gruncie, pod egidą Stowarzyszenia. Spotkać się mogli marketerzy, przedstawiciele agencji oraz management firm. Kuluarowe dyskusje stały się inspirującym bodźcem do dalszego rozwoju Forum. Tegoroczna edycja bez wątpienia umocniła pozycję i renomę wydarzenia na rynku.