fb linkedin Newsletter

Paprocki & Brzozowski w Biedronce w szczytnym celu

DKMS Polska, projektanci Paprocki & Brzozowski oraz sieć Biedronka działają na rzecz chorych na nowotwory krwi.

DKMS Polska, ?duet projektantów Paprocki & Brzozowski ?oraz sieć Biedronka połączyli siły w projekcie na rzecz chorych na białaczkę i inne nowotwory krwi.

Sprzedaż produktów w sieci sklepów Biedronka ma na celu wsparcie idei dawstwa szpiku ?i komórek macierzystych. Produkt oraz związana z nim informacja mają zwrócić uwagę Polaków na problem osób chorych na białaczkę i inne nowotwory krwi. Ta inicjatywa ma na celu zachęcić ludzi do rejestracji jako potencjalnych dawców. Partnerem akcji jest Fundacja DKMS Polska.

Biedronka przekazała Fundacji DKMS Polska 100 tys. zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców. Akcję mają wspierać koce dostępne w sieci w czterech wzorach. Projektanci czuwali zarówno nad wyborem wzorów, jak i ich produkcją. Koce mają być propozycją na walentynkowy prezent, a przede wszystkim pretekstem do budowania świadomości znaczenia dawstwa szpiku i komórek macierzystych dla chorych na białaczkę i inne nowotwory krwi, poszukujących swojego bliźniaka genetycznego.

Koce, prócz etykiety opisującej działania DKMS, mają także metkę z logo duetu Paprocki & Brzozowski.

Okrycia będą dostępne jedynie w sklepach sieci Biedronka od ?6 lutego w cenie 24,90 zł (rozmiar 130 x 150 cm). Biedronka ma w Polsce obecnie 2400 placówek w prawie 900 miejscowościach w całym kraju.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne