fb linkedin Newsletter

Ogólnopolski debiut piwa Namysłów Pils

Rozpoczyna się pierwsza w historii Browaru Namysłów ogólnopolska kampania reklamowa. Jej tematem jest przedstawienie flagowej marki browaru: Namysłów Pils.

Marka kierowana jest do konsumentów poszukujących piwa wysokiej jakości, o wyjątkowym charakterze. Jej podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-45 lat, znudzeni masową ofertą piwnych korporacji. Namysłów Pils – jako jedno z nielicznych piw w Polsce – powstaje w otwartych kadziach fermentacyjnych. To tradycyjny sposób warzenia piwa stosowany jedynie przez browary produkujące piwo w limitowanej skali. Browar Namysłów to jeden z najstarszych browarów w Europie, o niemal 700-letniej, nieprzerwanej tradycji browarniczej. Świadkiem historii browaru jest leżący na jego terenie zamek o rodowodzie sięgającym XIV wieku.

Kampania obejmuje spot telewizyjny, materiały w punktach sprzedaży i nową stronę internetową marki. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, która zdobyła ten budżet w wyniku przetargu rozstrzygniętego w marcu 2013. Reżyserem spotu jest Tomasz Bagiński, znany twórca animacji, nominowany do Oscara.

Media do kampanii zaplanował dom mediowy Maxus.

(za BBDO WARSZAWA)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne