Rozpoczyna się pierwsza w historii Browaru Namysłów ogólnopolska kampania reklamowa. Jej tematem jest przedstawienie flagowej marki browaru: Namysłów Pils.
Marka kierowana jest do konsumentów poszukujących piwa wysokiej jakości, o wyjątkowym charakterze. Jej podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-45 lat, znudzeni masową ofertą piwnych korporacji. Namysłów Pils – jako jedno z nielicznych piw w Polsce – powstaje w otwartych kadziach fermentacyjnych. To tradycyjny sposób warzenia piwa stosowany jedynie przez browary produkujące piwo w limitowanej skali. Browar Namysłów to jeden z najstarszych browarów w Europie, o niemal 700-letniej, nieprzerwanej tradycji browarniczej. Świadkiem historii browaru jest leżący na jego terenie zamek o rodowodzie sięgającym XIV wieku.
Kampania obejmuje spot telewizyjny, materiały w punktach sprzedaży i nową stronę internetową marki. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, która zdobyła ten budżet w wyniku przetargu rozstrzygniętego w marcu 2013. Reżyserem spotu jest Tomasz Bagiński, znany twórca animacji, nominowany do Oscara.
Media do kampanii zaplanował dom mediowy Maxus.
(za BBDO WARSZAWA)