Zapraszamy dostawców przesyłek (operatorzy pocztowi, kurierzy, doręczyciele jedzenia na wynos) administratorów osiedli oraz firmy zlecające przesyłki do udziału w ogólnopolskiej akcji Czysta klamka, która ma na celu wspólną walkę z covid-19 poprzez utrzymywanie higieny powierzchni wspólnych oraz propagowanie wśród mieszkańców osiedli prozdrowotnych nawyków.
CZYSTA KLAMKA to inicjatywa przygotowana przez firmy branży direct mail stosujące najwyższe standardy pracy i bezpieczeństwa odbiorców i dostawców drukowanych materiałów informacyjnych. W obliczu ogromnego wyzwania gospodarczego i społecznego, jakim jest rozprzestrzeniający się koronawirus firmy doręczające ulotki i gazetki zadecydowały o wyposażeniu swoich kolporterów w rękawiczki i środki dezynfekcyjne. Dzięki temu każda odwiedzona klatka i skrzynka pocztowa, do której dotarł kolporter staje się bezpieczniejsza. Kolporterzy każdorazowo dezynfekują:
- wszystkie klamki i przyciski domofonu na drodze dystrybutora,
- wszystkie skrzynki pocztowe, do których doręczane są materiały promocyjne.
Na naszym profilu internetowym tworzymy listę podmiotów dbających o zdrowie Mieszkańców, aby podkreślić jak ważne są w tym czasie proste czynności i jak duży dają efekt, jeśli wykonywane są na masową skalę - także przez samych mieszkańców. W wymiarze społecznym pragniemy aby każdy, kto korzysta ze wspólnych przestrzeni użytkowych takich jak klatki schodowe i windy, zaangażował się w utrzymanie higieny i odkażanie klamek, przycisków wind i domofonów, skrzynek pocztowych. Te proste czynności wykonywane przez wielu ludzi w jednym czasie mają szansę znacząco zwiększyć nasze szanse na wygraną z wirusem. W tym celu zachęcamy fanów profilu na Facebooku do przesyłania zdjęć lub filmów z dezynfekcji przestrzeni wspólnych.
Jeśli chcecie Państwo pochwalić się podjętymi przez Was działaniami na rzecz utrzymania higieny przestrzeni wspólnych i dołączyć do grona uczestników akcji prosimy o informację. Zamieścimy wtedy na naszym funpage' u stosowną informację. W aspekcie biznesowym chcielibyśmy zaprosić do współpracy wszystkie firmy które, mają kontakt z mieszkańcami poprzez dostarczanie paczek, poczty, ulotek, jedzenia i wszelkich innych artykułów codziennego użytku. Udział w Akcji "Czysta Klamka" w tym wymiarze polega na zadeklarowaniu i faktycznym wprowadzeniu procedur i standardów zwiększających bezpieczeństwo mieszkańców odwiedzanych przez pracowników tych firm. Mają one polegać na dezynfekowaniu przestrzeni wspólnych takich jak klamka, domofon, skrzynka pocztowa itp. Dodatkowo pracownicy muszą stosować środki ochrony osobistej jak maseczka i rękawiczki oraz częste dezynfekowanie rąk.
Uruchomiony FP https://www.facebook.com/czystaklamka/, zyskał już dość dużą grupę fanów, w następnych krokach udostępniliśmy Instagram https://www.instagram.com/czysta_klamka/?hl=pl oraz stronę internetową akcji https://czystaklamka.org.pl/. Informacje o Firmach, które dołączyły do Akcji i biorą w niej aktywny udział będą umieszczane w wszystkich tych kanałach.
Inicjatorami są firmy członkowie Rady do spraw Rynku Direct Mail: PostMaster, ABC Direct Contact, CRTL System, Media Central, No Limits oraz EDC Expert, Metro Advertising oraz Skarbnica Narodowa.
Do tej pory nasze działania promocyjne oparte były o:
Informację o Akcji "Czysta Klamka" umieszczono w portalach branżowych: OOH Magazine, MMP Online, Handel Extra, Marketing przy kawie, Publicrelations, Media2 oraz Portal Medialny a także w Magazynie Press.
zapraszamy na funpage akcji: