Webinar Akademii Unima 2000:
Nowoczesny Samorząd i Administracja Publiczna przyszłości.
Usprawnienie komunikacji i obsługa mieszkańców/obywateli za pośrednictwem różnych kanałów cyfrowych.
W imieniu własnym i naszej firmy członkowskiej zapraszamy do udziału w webinarze dla pracowników Administracji Publicznej i Jednostek Samorządu Terytorialnego odpowiedzialnych za obsługę obywateli /mieszkańców.
Omówimy i zademonstrujemy na przykładach możliwości platformy Genesys Cloud CX, rozwiązań chatbotowych i voicebotowych, systemu zarządzania sprawami oraz opcję zlecenia obsługi do zewnętrznego Call Center.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Agenda webinaru w dniu 14.11.2023
10.00 – 10.15 Powitanie, informacje o Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
MAGDALENA PISARCZYK–CZEKAJ | UNIMA 2000
RAFAŁ PYCHOWSKI | UNIMA 2000
10.15 – 11.15
W jaki sposób platforma Genesys Cloud CX może usprawnić obsługi mieszkańców obywateli za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji cyfrowej?
KRZYSZTOF BORECKI | GENESYS
11.15 – 12.00
Automatyzacja obsługi mieszkańca/obywatela z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i NLP:
• Chatboty - wirtualni asystenci urzędnika[i]wspierający konwersacje tekstowe
• Voiceboty – skuteczna komunikacja głosowa dostępna 24/7
MICHAŁ ROBAK | UNIMA 2000
KRZYSZTOF WÓJCIK | UNIMA 2000
12.00 – 12.30
Zarządzanie incydentami i zgłoszeniami od mieszkańców/obywateli.
ARTUR PODPORA | UNIMA 2000
MAGDALENA PISARCZYK–CZEKAJ | UNIMA 2000
12.30 – 12.45
Jak Contact Center zmienia wizerunek Administracji Publicznej?
MONIKA FEDYK - SIKORA | LOCKUS SP.Z O.O
12.45 – 13.00
Pytania i odpowiedzi
Zapraszamy do rejestracji: https://tiny.pl/c44dd