fb linkedin Newsletter

Nowe profile konsumenckie od Acxiom dostępne do realizacji kampanii na Facebook?u

Acxiom Target Audience gotowe do realizacji kampanii online.

W odpowiedzi na potrzebę precyzyjnego dotarcia do konsumentów online, przygotował listę gotowych grup konsumenckich, do których można dotrzeć za pomocą kampanii na Facebook’u oraz emailem.

 „Nasi klienci często pytają o możliwość podnoszenia wskaźnika zaangażowania osób, które uczestniczą w kampaniach firm na Facebook’u. Obserwujemy potrzebę realizacji kampanii dobrze dopasowanych do konsumenta, trafiających w jego potrzeby i ulubione sposoby komunikacji. Dlatego przygotowaliśmy listę predefiniowanych grup, do których można skierować dopasowaną reklamę i osiągnąć lepsze wyniki niż używając tradycyjnych parametrów targetowania.” – powiedział Piotr Kazimierczuk, Business Development Manager zajmujący się ofertą digital w Acxiom.

Na liście targetów można znaleźć takie grupy konsumenckie jak: Facebook’owicze na garnuszku mamusi, Switchersi, Lojalni online, matki małych dzieci, osoby skłonne do zmiany polisy komunikacyjnej, konsumenci lubiący nowinki technologiczne, właściciele samochodów, domów.

Dane konsumenckie zgromadzone przez Acxiom oraz zastosowane metody analityczne pozwoliły na stworzenie kilkudziesięciu różnych targetów, które sumują się do liczby prawie 3 milionów konsumentów osiągalnych online.*

„Bazując na szerokim wachlarzu zmiennych opisujących osoby znajdujące się w bazie Acxiom możemy przygotować dowolny target pasujący do założeń kampanii i wymagań produktu, z którym konkretna firma chce wyjść na rynek. Poza cechami konsumenckimi do targetowania możemy użyć naszej segmentacji Personicx, która daje możliwość osiągnięcia grup spójnych pod względem profilu, zainteresowań i potencjału zakupowego.” – dodał Piotr Kazimierczuk.

Kampanie na Facebook’u mogą być realizowane przez Acxiom na rzecz klienta lub w modelu „partner’s audiences”, czyli z konta agencyjnego klienta.

Acxiom udostępnia dane w modelu licencyjnym, lub pakietowo za każde wykorzystanie wybranego targetu. Kampania Facebook’owa może być wzmocniona komunikacją w kanale email/mobile/offline.

Więcej informacji: 22 233 20 00, email: zapytania@acxiom.com.

(za Acxiom Polska)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne