Najwięcej firm, biorących udział w konkursie, działa w sektorze finansowym – 13 firm. Cieszy bardzo duże zainteresowanie konkursem ze strony outsourcing call i contact center (11 firm). Pokazuje to, że firmy outsourcing cc chcą uczestniczyć w podnoszeniu standardów jakości pracy konsultantów i świadczonych usług. W gronie przedsiębiorstw uczestniczących w konkursie znaleźli się również przedstawiciele usługodawców, w tym telekomów i innych.
Firmy mogły zgłaszać swoich pracowników do 7 kategorii: Helpdesk, Obsługa klienta, Sprzedaż inbound, Sprzedaż outbound, Windykacja, Inne projekty telefoniczne oraz Wideorozmowa. W dotychczasowych edycjach konkursu, największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Obsługa klienta (w tym roku 41 zgłoszeń), jednak w tym roku, najwięcej rozmów zgłoszono do kategorii Sprzedaż outbound (44 zgłoszenia).
Konsultanci nominowani do finału konkursu Telemarketer Roku 2017 w poszczególnych kategoriach:
Helpdesk
- Gabriela Cielec – Alior Bank S.A.
- Agata Usyk – Alior Bank S.A.
- Marcin Ingersleben – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Maciej Dalkowski – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Ewa Sikora – Alior Bank S.A.
Obsługa klienta
- Rafał Chojecki – T-mobile Polska S.A.
- Paulina Przeniosło – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Ewelina Kosmalska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Aleksandra Piotrowska – mBank S.A.
- Agata Dziura – Alior Bank S.A.
Sprzedaż inbound
- Przemysław Niedziałek – T-mobile Polska S.A.
- Krzysztof Krzysztofik – T-mobile Polska S.A.
- Piotr Adamowicz – T-mobile Polska S.A.
- Michał Kwiatkowski – T-mobile Polska S.A.
Sprzedaż outbound
- Miron Szmytkiewicz – Studio Moderna Polska Sp. z.o.o
- Alicja Milota – Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
- Karolina Trujnara – Idea Bank S.A.
- Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Igor Nowakowski – T-mobile Polska S.A.
Windykacja
- Katarzyna Rutkowska – BEST S.A.
- Wojciech Elminowski – PKO Bank Polski S.A.
- Anna Markiewicz – BEST S.A.
- Magdalena Tomasik – Credit Agricole Bank Polska S.A.
- Magdalena Paruch – Credit Agricole Bank Polska S.A.
Inne projekty telefoniczne
- Beata Pyka – Alior Bank S.A.
- Zbigniew Bednarek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
- Bartłomiej Trojan – Alior Bank S.A.
- Klaudia Górka – Alior Bank S.A.
- Ksenia Haniszewska – Credit Agricole Bank Polska S.A.
Wideorozmowa
- Katarzyna Kowalska – PZU S.A.
- Paulina Dembowska – mBank S.A.
Finałowy etap konkursu Telemarketer Roku 2017 polega na wykonaniu symulacji rozmowy telefonicznej na podstawie specjalnie przygotowanego przez Jury scenariusza. Dla każdej kategorii konkursowej przygotowywany jest inny scenariusz. W finale najlepsi w Polsce konsultanci telefoniczni skorzystają z systemu alfa Video Contact Center, udostępnionego Partnera Strategicznego – firmę Alfavox. Rozwiązanie bazuje na technologii wirtualnej rzeczywistości, którą Gartner zaliczył do dziesięciu najgorętszych trendów 2017 roku. Konsultant po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, zapraszany jest na indywidualne spotkanie z Jurorami. Obrady Jury i spotkania z finalistami będą się odbywać od 15 do 17 maja, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, w Warszawie.
Ogłoszenie zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2017 nastąpi podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 25 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży call/contact center, na którym warto być. To doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych oraz mediów. Uczestnicy spotkania mogą spędzić czas w miłej atmosferze, a w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe.