fb linkedin Newsletter

Nominacje do finału konkursu Telemarketer Roku 2017

 

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić finalistów konkursu Telemarketer Roku 2017. W tegorocznej edycji konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych, wzięło udział 35 firm, które zgłosiły łącznie 176 konsultantów. Jurorzy nominowali do finału 31 telemarketerów, z którymi spotkają się w dniach 15 – 17 maja. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 maja podczas Gali rozdania nagród w Warszawie.

 

Najwięcej firm, biorących udział w konkursie, działa w sektorze finansowym – 13 firm. Cieszy bardzo duże zainteresowanie konkursem ze strony outsourcing call i contact center (11 firm). Pokazuje to, że firmy outsourcing cc chcą uczestniczyć w podnoszeniu standardów jakości pracy konsultantów i świadczonych usług. W gronie przedsiębiorstw uczestniczących w konkursie znaleźli się również przedstawiciele usługodawców, w tym telekomów i innych.

Firmy mogły zgłaszać swoich pracowników do 7 kategorii: Helpdesk, Obsługa klienta, Sprzedaż inbound, Sprzedaż outbound, Windykacja, Inne projekty telefoniczne oraz Wideorozmowa. W dotychczasowych edycjach konkursu, największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Obsługa klienta (w tym roku 41 zgłoszeń), jednak w tym roku, najwięcej rozmów zgłoszono do kategorii Sprzedaż outbound (44 zgłoszenia).

Konsultanci nominowani do finału konkursu Telemarketer Roku 2017 w poszczególnych kategoriach:

Helpdesk

  1. Gabriela Cielec – Alior Bank S.A.
  2. Agata Usyk – Alior Bank S.A.
  3. Marcin Ingersleben – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  4. Maciej Dalkowski – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  5. Ewa Sikora – Alior Bank S.A.

Obsługa klienta

  1. Rafał Chojecki – T-mobile Polska S.A.
  2. Paulina Przeniosło – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  3. Ewelina Kosmalska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  4. Aleksandra Piotrowska – mBank S.A.
  5. Agata Dziura – Alior Bank S.A.

Sprzedaż inbound

  1. Przemysław Niedziałek – T-mobile Polska S.A.
  2. Krzysztof Krzysztofik – T-mobile Polska S.A.
  3. Piotr Adamowicz – T-mobile Polska S.A.
  4. Michał Kwiatkowski – T-mobile Polska S.A.

Sprzedaż outbound

  1. Miron Szmytkiewicz – Studio Moderna Polska Sp. z.o.o
  2. Alicja Milota – Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
  3. Karolina Trujnara – Idea Bank S.A.
  4. Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  5. Igor Nowakowski – T-mobile Polska S.A.

Windykacja

  1. Katarzyna Rutkowska – BEST S.A.
  2. Wojciech Elminowski – PKO Bank Polski S.A.
  3. Anna Markiewicz – BEST S.A.
  4. Magdalena  Tomasik – Credit Agricole Bank Polska S.A.
  5. Magdalena  Paruch – Credit Agricole Bank Polska S.A.

Inne projekty telefoniczne

  1. Beata Pyka – Alior Bank S.A.
  2. Zbigniew Bednarek – Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
  3. Bartłomiej Trojan – Alior Bank S.A.
  4. Klaudia Górka – Alior Bank S.A.
  5. Ksenia  Haniszewska – Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wideorozmowa

  1. Katarzyna Kowalska – PZU S.A.
  2. Paulina Dembowska – mBank S.A.

Finałowy etap konkursu Telemarketer Roku 2017 polega na wykonaniu symulacji rozmowy telefonicznej na podstawie specjalnie przygotowanego przez Jury scenariusza. Dla każdej kategorii konkursowej przygotowywany jest inny scenariusz. W finale najlepsi w Polsce konsultanci telefoniczni skorzystają z systemu alfa Video Contact Center, udostępnionego Partnera Strategicznego – firmę Alfavox. Rozwiązanie bazuje na technologii wirtualnej rzeczywistości, którą Gartner zaliczył do dziesięciu najgorętszych trendów 2017 roku. Konsultant po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej, zapraszany jest na indywidualne spotkanie z Jurorami. Obrady Jury i spotkania z finalistami będą się odbywać od 15 do 17 maja, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, w Warszawie.

Ogłoszenie zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2017 nastąpi podczas uroczystej Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 25 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży call/contact center, na którym warto być. To doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych oraz mediów.  Uczestnicy spotkania mogą spędzić czas w miłej atmosferze, a w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne