fb linkedin Newsletter

Mosqi.to promuje Łódź

Kampania jest warta 2,5 mln zł, z czego 85 proc. to środki unijne.

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca miasto Łódź. Kampania będzie prowadzona w czterech etapach.

Dwa lata temu kampanię dla Łodzi realizowała warszawska agencja K2. Tym razem w konkursie na kreację wygrało Mosqi.to. Łódzka agencja pokonała w konkursie 32 inne agencje.

Cała kampania "Łódź pozdrawia" będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju ruszyła odsłona weekendowa, a wraz z nią trzy pierwsze wersje spotu oraz kampania billboardowa.

– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – mówi Magdalena Szmidt z Mosqi.to.

Wartość wiosennej i jesiennej odsłony kampanii "Łódź pozdrawia” wyniosła 2,5 mln zł brutto. Wartość dofinansowania ze środków unijnych to 85 proc. kosztów. Działania promocyjne potrwają do października br.

(za MMP24)

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne