Agencja komunikacji zintegrowanej Monday PR rozpoczęła współpracę z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu (SMB). Do głównych zadań agencji będzie należało wsparcie Stowarzyszenia w opracowaniu i realizacji działań PR przy projektach: Telemarketer Roku, Złota Słuchawka oraz Lista Robinsonów.
Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych. Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, a także promocja najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.
Współpraca agencji ze Stowarzyszeniem obowiązuje od 1 kwietnia 2014 roku. Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół Corporate Communication.
O Monday PR:
Monday PR jest ekspertem w zakresie zintegrowanej komunikacji. Działa na rynku od 2006 roku. Oferuje pełen zakres usług w zakresie doradztwa i zarządzania komunikacją: public relations, w tym relacje z mediami, PR korporacyjny, produktowy, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie kryzysem; strategie marketingowe, komunikacja w Social Media i szkolenia z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Firma obsługuje głównie klientów z branży informatycznej, konsultingowej, farmaceutycznej oraz programy Unii Europejskiej. Monday PR jest członkiem Związku Firm Public Relations. Więcej informacji o agencji znajduje się pod adresem www.mondaypr.pl, a także na fanpage na Facebooku i blogu agencji.
(za Biuro Prasowe SMB)