fb linkedin Newsletter

Moje miasto PAYBACK - ruszyła kampania informacyjna

Program Bonusowy PAYBACK rozpoczął kampanię informacyjną „Miasto Wzywa! Ruszaj na łowy z PAYBACK”. Akcja ma na celu zaprezentować warszawiakom nową inicjatywę – Moje Miasto PAYBACK, i zachęcić do korzystania z oferty lokalnych partnerów zaangażowanych w nowe rozwiązanie. Kampania potrwa do 15 sierpnia. Więcej informacji o Moim Mieście PAYBACK znajduje się na stronie miasto.payback.pl.

Moje Miasto PAYBACK to inicjatywa, dzięki której posiadacze kart PAYBACK – mieszkańcy Warszawy oraz Ci, którzy ją odwiedzają – będą mogli zbierać punkty w 100 nowych lokalizacjach w stolicy. Wśród nich są restauracje, teatry, salony spa i fitness, i wiele innych. Razem z lokalizacjami obecnych partnerów PAYBACK będzie to blisko 600 miejsc w Warszawie.

Inicjatywa będzie się rozwijać, a nowych miejsce będzie systematycznie przybywać. Moje Miasto PAYBCK zostanie wprowadzone niebawem do kolejnych dużych miast Polski. Szczegółowe informacje o tym, gdzie w stolicy można zbierać punkty PAYBACK, znajdują się na stronie miasto.payback.pl.

Kampania informacyjna wspierająca wprowadzenie Mojego Miasta PAYBACK ruszyła 16 lipca i objęła różne kanały komunikacyjne w mediach zewnętrznych: prasa, citylighty, reklama w komunikacji miejskiej, na portalach internetowych, na Facebooku. U partnerów Mojego Miasta PAYBACK pojawiły się materiały POS.

Kampanię wesprą dodatkowo ogólnopolscy partnerzy PAYBACK: Real i Multikino (w warszawskich lokalizacjach). Nawiązano także współpracę z jednym z najpopularniejszych blogerów lifestylowych w Polsce.

Kampanię właściwą poprzedziły działania we własnych kanałach komunikacyjnych Programu: newsletter do uczestników, strona miasto.payback.pl i teasery na profilu Programu na Facebooku.

Kreację Mojego Miasta PAYBACK przygotowała agencja Ogilvy Action. Plan mediowy opracował Media Vest, kampanię online – Mail Media, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

PAYBACK Polska

PAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebranymi punktami PAYBACK można płacić u wybranych partnerów,  wymienić je na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne.

W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim ponad 20 firm partnerskich oraz ponad 140 sklepów online. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja z konsumentami za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK to ponad dwanaście milionów. PAYBACK jest częścią Grupy American Express.

(Inspirat Communication)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne