Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprasza na konferencję Let’s talk about CX, która tym razem odbędzie się pod hasłem „trudny klient”.
Nasze wydarzenie to wyjątkowa przestrzeń dla liderów branży, specjalistów i praktyków na wymianę wiedzy i doświadczeń oraz dyskusje nt. rynkowych best practice. Przyjrzymy się wyzwaniom, jakie niesie praca z klientami wymagającymi, niecierpliwymi czy niestandardowymi – i pokażemy, jak zmieniać wyzwania w sukcesy. Porozmawiamy nie tylko o komunikacji i psychologii trudnego klienta, ale także o innych zagadnieniach z tego obszaru (a o niektórych mogliście nawet nie pomyśleć, że są ważne).
W tym roku konferencja składa się z dwóch części:
Ramowy program znajdziecie w już dziś, a szczegółowe informacje będziemy odsłaniać przed Wami w najbliższych dniach.
Gdzie i kiedy?
Wydarzenie odbędzie się 4 kwietnia 2025 r. w nowoczesnych przestrzeniach Centralnego Domu Technologii w Warszawie. Konferencja odbywa się wyłącznie w formie stacjonarnej.
Dlaczego warto być z nami?
Na konferencji dowiesz się:
Nie czekaj, zarejestruj się już dziś i zdobądź unikalną wiedzę w zakresie obsługi trudnego klienta!
Zainspiruj się doświadczeniem ekspertów, którzy codziennie stawiają czoła wyzwaniom obsługi trudnych klientów!
Weź udział w warsztatach, żywych dyskusjach, wymianie poglądów i networkingowych rozmowach z najlepszymi w branży!
Odwiedź Partnerów w przestrzeni showroom'owej i nawiąż współprace biznesowe!
Dla kogo?
Jeśli pracujesz w branży zdalnej komunikacji z klientami (CC&CX) - to nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Konferencja Let’s talk about CX - Trudny klient to dawka wiedzy, technik, narzędzi i inspiracji, które pomogą Ci w pracy z wymagającymi klientami.
Zagadnienia omawiać będziemy z różnych perspektyw, dlatego dołącz do nas, jeśli jesteś:
Ekspertem branży CC&CX
Jeśli szukasz inspiracji, danych i analiz nt. trendów i rynkowych best practice w zakresie zarządzania procesami obsługi trudnego klienta to musisz być z nami. To wydarzenie będzie idealne dla Ciebie, jeśli lubisz zdobywać nową wiedzę i doświadczenie w ramach branżowych rozmów (w końcu to jest Let’s talk…) oraz warsztatów. Sprawdź program i zapisz się na wydarzenie już dziś!
Szczegóły na stronie: www.lets-talk-about-cx.smb.pl