fb linkedin Newsletter

Let's talk about CX - Trudny klient

Let's talk about CX - Trudny klient

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprasza na konferencję Let’s talk about CX, która tym razem odbędzie się pod hasłem „trudny klient”.

Nasze wydarzenie to wyjątkowa przestrzeń dla liderów branży, specjalistów i praktyków na wymianę wiedzy i doświadczeń oraz dyskusje nt. rynkowych best practice. Przyjrzymy się wyzwaniom, jakie niesie praca z klientami wymagającymi, niecierpliwymi czy niestandardowymi – i pokażemy, jak zmieniać wyzwania w sukcesy. Porozmawiamy nie tylko o komunikacji i psychologii trudnego klienta, ale także o innych zagadnieniach z tego obszaru (a o niektórych mogliście nawet nie pomyśleć, że są ważne).

W tym roku konferencja składa się z dwóch części:

  • część bezpłatna, na której wysłuchacie ekspertów w trzech ekscytujących panelach dyskusyjnych i będziecie mieli okazję wymienić się opiniami i doświadczeniami w części networkingowej,
  • część płatna, w której weźmiecie udział w intensywnych i praktycznych warsztatach a także pokażemy Wam absolutnie unikalne i świeże badanie branży dot. zarządzania relacjami z trudnymi klientami (wyniki badania będą dostępne tylko dla uczestników konferencji!)

Ramowy program znajdziecie w już dziś, a szczegółowe informacje będziemy odsłaniać przed Wami w najbliższych dniach.

Gdzie i kiedy?

Wydarzenie odbędzie się 4 kwietnia 2025 r. w nowoczesnych przestrzeniach Centralnego Domu Technologii w Warszawie. Konferencja odbywa się wyłącznie w formie stacjonarnej.

Dlaczego warto być z nami?

Na konferencji dowiesz się:

  • Jak liderzy rynku budują strategie obsługi klientów problematycznych i jakie modele działania stosują?
  • Jakie narzędzia i techniki sprawdzają się najlepiej w rozmowie z trudnym klientem i jak je skutecznie wdrożyć?
  • Dlaczego kompleksowe zarządzanie procesami obsługi trudnego klienta to nie tylko wymiar komunikacji? Czym musisz zarządzać poza umiejętnościami prowadzenia rozmowy, pokonywania obiekcji i łagodzenia emocji trudnego klienta?
  • Jak zapewnić ochronę prawną, bezpieczeństwo i komfort pracy Twoich pracowników podczas obsługi trudnych klientów?
  • Ilu i jakich trudnych klientów powinna mieć organizacja - i po co?
  • Co mierzyć i jak analizować obsługę trudnego klienta w organizacji? Jak porównać ją z innymi na rynku?
  • Jakie są najnowsze trendy branżowe w obsłudze trudnego klienta?

Nie czekaj, zarejestruj się już dziś i zdobądź unikalną wiedzę w zakresie obsługi trudnego klienta!

Zainspiruj się doświadczeniem ekspertów, którzy codziennie stawiają czoła wyzwaniom obsługi trudnych klientów!

Weź udział w warsztatach, żywych dyskusjach, wymianie poglądów i networkingowych rozmowach z najlepszymi w branży!

Odwiedź Partnerów w przestrzeni showroom'owej i nawiąż współprace biznesowe!

Dla kogo?

Jeśli pracujesz w branży zdalnej komunikacji z klientami (CC&CX) - to nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Konferencja Let’s talk about CX - Trudny klient to dawka wiedzy, technik, narzędzi i inspiracji, które pomogą Ci w pracy z wymagającymi klientami.

Zagadnienia omawiać będziemy z różnych perspektyw, dlatego dołącz do nas, jeśli jesteś:

  • Liderem, kierownikiem lub managerem zespołu CC
  • Managerem działu monitoringu jakości, szkoleń, customer experience lub reklamacji
  • Dyrektorem operacyjnym działu obsługi klienta, CX lub HR
  • Osobą odpowiedzialną za strategię obsługi klienta w firmie

Ekspertem branży CC&CX

Jeśli szukasz inspiracji, danych i analiz nt. trendów i rynkowych best practice w zakresie zarządzania procesami obsługi trudnego klienta to musisz być z nami. To wydarzenie będzie idealne dla Ciebie, jeśli lubisz zdobywać nową wiedzę i doświadczenie w ramach branżowych rozmów (w końcu to jest Let’s talk…) oraz warsztatów. Sprawdź program i zapisz się na wydarzenie już dziś!

Szczegóły na stronie: www.lets-talk-about-cx.smb.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne