Dnia 13 czerwca wchodzi w życie nowa ustawa nadająca konsumentom nowe prawa i przywileje. Przedsiębiorcy powinni przygotować się na poważne zmiany w relacjach z Klientami.
Dnia 27 maja w Warszawie i 12 czerwca w Katowicach odbędzie się konferencja „Nowe Prawo Konsumenckie – nowe obowiązki przedsiębiorców”. Uczestnicy mogą oczekiwać, że zaproszeni prelegenci zapewnią im dostęp do wiedzy niezbędnej do przygotowania zbliżającej się rewolucji, a to pozwoli zabezpieczyć firmę i relacje z Klientami na ten trudny okres. Dostosowanie regulaminów i procesów sprzedaży do nowych norm może okazać się kluczowe, zwłaszcza że instytucje i organy coraz częściej sięgają do narzędzi weryfikujących mechanizmy sprzedaży on-line i poza siedzibą firmy.
Po stronie prelegentów konferencji będą m.in. red. Gazety Wyborczej Piotr Miączyński – prowadzący bloga upermarket.blox.pl, Jacek Barankiewicz – wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, uczestnik prac nad kształtem nowej ustawy, prawnicy kancelarii Kochański Zięba Rapala i Partnerzy i KC Legal. O tym, jak relacje z Klientami wpływają na wizerunek firmy i dlaczego nowa ustawa jest błogosławieństwem dla wielu firm, opowie konsultant PR – Robert Wierzbicki.
Konferencja w Warszawie odbędzie się w salach prasowych Pałacu Lubomirskich, w Krakowie w Hotelu Best Western. Koszt uczestnictwa w konferencji to 499 zł netto. Zgłoszenia można realizować na stronie www.nowaustawa2014.wip.pl. Patroni konferencji to Radio PIN, Marketer+, Tygodnik Biznes i Prawo, eGospodarka.pl. Patronem instytucjonalnym jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
(za WIP)