Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
# Symbole patriotyczne i inne pułapki w reklamie
# Najczęściej skarżone przekazy reklamowe
# Regulacje prawne i Kodeks Etyki Reklamy
Przyswajanie przekazów reklamowych zajmuje nam więcej czasu niż wszystkie lekcje wiedzy o społeczeństwie razem wzięte. Przekaz reklamowy zajmuje nam więcej czasu niż wizyty we wszystkich kościołach i obrządkach łącznie. Treści reklamowe - niezależnie od tego, że namawiają do zakupów - współtworzą naszą kulturę, nasze postawy, nasz świat wartości.
Kto jednak bierze za to odpowiedzialność?
26 lutego 2018 r.
Marzyciele i Rzemieślnicy // Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy
Warszawa, ul. Bracka 25
godzina: 9:30 – 14:00
Zapraszamy:
# Reklamodawców
# Twórców reklam
# Przedstawicieli mediów
Efekty szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy będą:
# Wiedzieli, które zapisy prawne i pozaprawne zbiory norm regulują reklamę w Polsce
# Potrafili wskazać najczęstsze błędy popełniane w przekazach reklamowych, szczególnie w obszarze dyskryminacji i wykorzystania symboli patriotycznych, postaci i wydarzeń historycznych
# Umieli dbać o najwyższy standard reklam oraz zapobiegać wpadkom i błędom jeszcze przed publikacją przekazu reklamowego
szczegóły na: https://www.radareklamy.pl/szkolenia