Zapraszamy na trzecią edycję konferencji Let’s talk about CX organizowaną przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Już 19 czerwca 2024 r. w nowoczesnych przestrzeniach Centralnego Domu Technologii w Warszawie porozmawiamy z ekspertami o jakości w branży zdalnej obsługi klienta.
Konferencję, jak zawsze, organizujemy w formule rozmów ekspertów - wiemy, że ta forma zapewnia najciekawszy sposób zdobywania wiedzy o tym, co jest aktualnie standardem, co trendem, a co nadchodzącą nowością w branży. Dyskusje prowokują też do konstruktywnej oceny rozwiązań, które znamy oraz do otwartej wymiany opinii i doświadczeń.
Zaproszeni eksperci i praktycy z branży podzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami, a także przedstawią najlepsze praktyki stosowane w zarządzaniu jakością
w CC. Będzie to doskonała okazja, aby poznać najnowsze rozwiązania i trendy w branży, a także wziąć udział w dyskusji i wymianie poglądów na temat przyszłości zarządzania centrów zdalnej obsługi klienta.
Let’s talk about CX to wydarzenie skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za obszar zdalnej komunikacji z klientami, tj. szefów jednostek CC, menedżerów CC, kierowników ds. jakości w jednostkach CC, przedstawicieli działów HR, dyrektorów departamentów obsługi klienta, dyrektorów i menedżerów Customer Exellence.
W szczególności do osób, które odpowiadają za organizacją pracy specjalistów i zespołów CC, którzy chcą tworzyć i rozwijać najlepsze rynkowe standardy oraz budować pozytywny wizerunek pracy w jednostkach zdalnej komunikacji z klientami.
Program dostępny na stronie wydarzenia: https://lets-talk-about-cx.smb.pl/
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc ograniczona.