fb linkedin Newsletter

Kolejne spotkanie z cyklu ?Marketing twarzą w twarz?

„Wyzwania Customer Service Automation, czyli jak automatyzacja poszczególnych kanałów kontaktu zwiększa jakość obsługi klienta?”

 Maciej Okniński i Karol Dudij z Unified Factory

Maciej Oknin?ski, CEO Unified Factory S.A. Od 20 lat zwia?zany z rynkiem sprzedaz?y, marketingu bezpos?redniego i kanałów komunikacji z klientem.Specjalizuje sie? we wdraz?aniu innowacyjnych rozwia?zan? w obszarach wsparcia sprzedaz?y i obsługi klienta. Współtworzył i rozwijał Wydawnictwo „Wiedza i Praktyka”, którego przez lata był Wiceprezesem. Obecnie rozwija globalnie platformę Customer Service Automation, wykorzystującą zaawansowane rozwia?zania z obszaru pamie?ci asocjacyjnej do automatyzacji procesów obsługi klienta i sprzedaży.



Karol Dudij, Dyrektor Sprzedaz?y Unified Factory S.A. Posiada wieloletnie dos?wiadczenie w zarza?dzaniu procesami sprzedaz?y i obsługi klienta, budowania strategii biznesowych w obszarach B2B, budowania łan?cucha dostaw, rozwia?zan? sprzedaz?owych, w tym e- commerce, zdobywane w najwie?kszych sieciach sprzedaz?owych o globalnym zasie?gu działalnos?ci m.in. Action S.A., Agito.pl (Naspers Group).

 

Przedstawiciele Unified Factory opowiedzą o możliwości przyśpieszenia procesu obsługi klienta i sprzedaży poprzez zastosowanie automatyzacji m.in. przy:

  • czytaniu i sugerowaniu odpowiedzi w kanałach chat i e-mail,
  • odpowiednio przygotowanych skryptach, które podsuwają operatorom gotowe rozwiązania,
  • przekazywaniu informacji i zadań do jednostek bezpośrednio odpowiedzialnych za dany obszar,
  • przygotowaniu spersonalizowanych komunikatów na bazie zapytań klientów z wykorzystaniem algorytmów pamięci asocjacyjnej.

Przedstawią również przykładowe wdrożenia oraz zaprezentują na żywo narzędzie klasy customer service automation.

„Budowanie bazy odbiorców i skuteczna komunikacja w email marketingu” 

Łukasz Hardek z FreshMail


Od 2012 roku związany z FreshMailem, gdzie w dziale sprzedaży buduje dobre relacje z aktualnymi i przyszłymi klientami. Dzieli się swoją email marketingową wiedzą w trakcie licznych prelekcji i warsztatów. Doświadczenie zdobyte wcześniej w Onecie i Interii z powodzeniem wykorzystuje na polu email marketingu. Wierny fan horrorów klasy B i włoskiej kuchni.

 

 

Przedstawiciel Freshmail opowie o tym czym jest email marketing, a także wytłumaczy:

  • dlaczego warto inwestować w email marketing i do czego można go wykorzystać,
  • co można zyskać korzystając z dobrego programu do email marketingu,
  • jak zgodnie z prawem i dobrymi zasadami email marketingu budować swoją bazę odbiorców,
  • jak tworzyć skuteczne newslettery.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny

Spotkanie odbędzie się w środę 28 września w siedzibie SMB w godz. 13:00-16:30

Zapisy:

 Małgorzata Adamowska

 malgorzata.adamkowska@smb.pl

 22 555 33 10

 Serdecznie zapraszamy !

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne