fb linkedin Newsletter

Kolejna edycja badania branży outsourcing call/contact center

Przeprowadzone w czerwcu 2014 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB badanie branży outsourcing call/contact center spotkało się z dużym zainteresowaniem. Teraz przyszedł czas na kolejną edycję.


Celem czerwcowego badania były wstępna ocena sektora outsourcing call/contact center w Polsce i próba identyfikacji wszystkich firm realizujących tego typu usługi. Rezultatem analizy rynku był raport, który pozwolił na m.in. wstępne poukładanie rozproszonych do tej pory danych oraz zweryfikowanie obiegowych opinii o rynku. Badanie zainspirowało również SMB do systematycznej aktualizacji danych w kolejnych edycjach badania.

Wyniki czerwcowej edycji pozycjonują nas w dobrym punkcie do dalszych badań. W następnej odsłonie badań planujemy rozszerzenie ankiety o kolejne zagadnienia, tak, aby raport dostarczał jeszcze bardziej interesujących informacji. Dążymy do tego, by był on jak najbardziej przydatny dla wszystkich związanych z rynkiem outsourcing cc – komentuje plany Marcin Sosnowski, dyrektor wykonawczy SMB.

Kolejna edycja badań planowana jest na początek 2015 roku. Obecnie SMB przeprowadza konsultacje w środowisku outsourcing cc oraz wśród czytelników raportu. Wspólne ustalenie nowych zagadnień poruszanych podczas badań pozwoli na stworzenie praktycznych treści, które będzie mogło wykorzystywać szerokie grono. Stowarzyszenie zachęca wszystkie zainteresowane osoby do przesyłania swoich uwag, sugestii, które można kierować na adres badania@smb.pl lub telefonicznie 22 555 33 10.

Raport z czerwcowych badań jest dostępny publicznie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB: tutaj.

Biuro Prasowe SMB

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne