fb linkedin Newsletter

KODO odmieni oblicze telemarketingu?

KODO odmieni oblicze telemarketingu?

KODO odmieni oblicze telemarketingu,
czyli jak kodeks dobrych praktyk RODO pomoże firmom i klientom na rynku CC?

Nowy odcinek #PozaSkryptem dostępny na naszym kanale Youtube

"KODO - RODO w marketingu" to pozytywna zmiana w obszarze przetwarzania danych osobowych w branży marketingu bezpośredniego. A w tej branży w szczególności telemarketing mierzy się z oskarżeniami o nadużycia w tym obszarze.

  • Czym KODO różni się od RODO i innych aktów prawnych dot. przetwarzania DO?
  • Jaki zakres zagadnień reguluje KODO?
  • Jak KODO zapewnia potwierdzenie zgodności z RODO, czyli jak spokojnie można spać mając wdrożone KODO?
  • Jak KODO może odmienić oblicze telemarketingu?

Gościem odcinka jest Bartosz Pilc, Radca prawny i partner w CORE Law Grzybowski & Pilc.
Rozmowę prowadzi Marcin Sosnowski, SMB.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne