Z przyjemnością informujemy o zakończeniu prac nad tworzeniem Kodeksu Dobrych Praktyk dla branży Direct Mail.
Kodeks jest zbiorem spójnych i przejrzystych zasad oraz regulacji koniecznych dla prawidłowej współpracy wszystkich stron oferujących produkty lub usługi związane z Direct Mail, a także ich klientów.
Firmy zasiadające w Radzie do spraw Rynku Direct Mail w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, obserwując zmiany oraz ewolucję branży wspólnie stworzyły dokument wyznaczający dobre praktyki biznesowe i etyczne.
Rada do spraw rynku Direct mail to operacyjna grupa robocza zajmująca się obszarem direct mail, współkształtująca kierunek prac SMB w tym zakresie, tworząca warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego w obszarze DM w Polsce.
Do zadań jakie postawiła sobie Rada należą:
Podejmując powyższe działania Rada chce edukować, wspierać i umacniać całą branżę
i wszystkie podmioty w niej działające, w zakresie ich etycznej działalności związanej
z realizacją usług związanych z marketingiem bezpośrednim za pomocą kanału Direct Mail.
Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail nie tylko wyznacza pozytywne zachowania
i postawy biznesowe, niesie za sobą poważne zobowiązanie. Firmy uczestniczące w Radzie
są jego sygnatariuszami, co za tym idzie deklarują jego przestrzeganie.
SMB wraz z Radą ds. rynku Direct Mail monitoruje przestrzeganie zasad Kodeksu i w razie odstępstw wyzywać będzie sygnatariuszy do wyjaśnień i zaprzestania złych praktyk. Celem Kodeksu jest uwiarygodnienie branży, stałe podnoszenie jakości świadczonych usług
oraz promocja najlepszych praktyk i partnerskiego podejścia między uczestnikami rynku.