Do zespołu agencji marketingu mobilnego Redmobile dołączyła Katarzyna Michalewska. Jako Head of Business Development będzie tworzyć nowy dział w strukturach firmy i zarządzać działaniami z zakresu sprzedaży i rozwoju oferty.
Katarzyna Michalewska z branżą marketingu związana jest od 10 lat. Przez ostatnie 5 lat pracowała w MMT Management, gdzie odpowiadała za kompleksową realizację najbardziej znanych w Polsce konkursów z dziedziny marketingu, takich jak m.in. Impactory, Gold Standard, Webstarfestival, Efekton Awards czy Konkurs Innowator. Była także organizatorem badań PremiumBrand dla Marek, Firm i Spółek Giełdowych, odpowiadając m.in. za koordynację i przygotowanie analiz perception study.
Stworzenie działu Business Development i wzmocnienie zespołu Redmobile przez tak doświadczonego managera, to kolejny krok w rozwoju agencji. Przyjęta na rok 2013 strategia zakłada stworzenie silnego działu sprzedaży i efektywną komunikację w zakresie oferty. Jestem pewien, że kompetencje Katarzyny pozwolą nam zrealizować plany na ten rok - powiedział Borys Wróbel, CEO i Head of Business & Ideas agencji marketingu mobilnego Redmobile.
(za Mediarun.pl)