Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, po raz szósty ma przyjemność zaprosić Państwu do udziału w 6 edycji Interactive Marketing Meeting, która odbędzie się 21 – 22 maja 2014, w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.
Nasza konferencja to doskonałe miejsce na uporządkowanie informacji dotyczących najistotniejszych trendów w obszarze INTER@CTIVE, z którymi zmierzą się Państwo w najbliższym czasie. Pokażemy te, które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku – podkreśla Maciej Wielkopolan, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Firmy w oparciu o zaawansowane technologie starają dotrzymać tempa otoczeniu w mierzeniu, monitorowaniu, ocenie i odpowiadaniu na dane dotyczące swoich produktów i usług oraz ich wpływu na społeczeństwo. Wymusza to radykalne zmiany w modelu komunikacji. Dlatego podczas najbliższego IMM porozmawiamy o interaktywnej komunikacji marki opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach, które zajmują coraz mocniejszą pozycję w marketingowym arsenale:
Zapraszamy do zapoznania się z PROGRAMEM dwudniowego wydarzenia: http://www.interactivemm.pl/program i listą PRELEGENTÓW, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą ekspercką: http://www.interactivemm.pl/prelegents
Istotną część InteractiveMM poświęcimy na rozbudowane sesje warsztatowe, prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. z zakresu e-mail marketingu oraz komunikacji marki w social media. – dodaje Maciej Wielkopolan, prezes zarządu SMB.
Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych.
WYDARZENIE TO DEDYKUJEMY:
Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na nowej stronie wydarzenia www.interactivemm.pl, która powstała dzięki uprzejmości firmy Muxo (www.muxo.pl).
(za Biuro Prasowe SMB)