Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić skład Jury 10. edycji konkursu Telemarketer Roku. W tegorocznej edycji konkursu Jurorskie grono zostało rozszerzone do 24 ekspertów, którzy zostali wyłonieni spośród 67 zgłoszonych kandydatów.
Zainteresowanie udziałem w pracach Jury, pomimo dużego zaangażowania czasowego w konkurs, rośnie z roku na rok. O funkcję Jurora mogą starać się osoby, które pracują z konsultantami i odpowiadają za jakość ich pracy co najmniej 3 lata. Takie kryterium pozwala zebrać grono ekspertów z odpowiednim doświadczeniem. Jurorzy mają niepowtarzalną możliwość przeanalizowania pracy konsultantów telefonicznych w różnych organizacjach, poszukiwania najlepszych standardów jakości i wdrażania ich w swoich firmach. Obrady Jury to również wspaniała okazja do nawiązywania nowych relacji z ekspertami rynku cc.
W tym roku padł kolejny rekord liczby zgłoszeń kandydatów do Jury – aż 67 osób wyraziło chęć wyboru najlepszych konsultantów telefonicznych. Do udziału w pracach Jury zgłosiło się 40 kobiet i 27 mężczyzn. Zgłoszenia pochodzą od kandydatów pracujących w firmach związanych z usługowymi cc (13 osób), bankami (12), telekomami (11), szkoleniami i consultingiem (9), ubezpieczeniami (9) oraz 14 osób z pozostałych organizacji posiadających struktury cc.
Przewodniczącym Jury po raz drugi został Adam Pluciński – ekspert rynku call/contact center, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center, który od kilku lat angażuje się w konkurs Telemarketer Roku.
Rada Programowa konkursu Telemarketer Roku 2018 powołała Jury w następującym składzie:
Szczegółowe informacje o Jurorach dostępne są na stronie telemarketerroku.pl/jury
Praca Jury w konkursie przebiega w dwóch głównych etapach. Po weryfikacji formalnej zgłoszeń przez Organizatora, członkowie Jury oceniają nadesłane do konkursu rozmowy za pomocą profesjonalnego systemu do oceny jakości nagrań w cc oraz na podstawie ustandaryzowanej karty ocen. Każda z rozmów oceniona jest minimum przez dwóch Jurorów, a oceny cząstkowe każdego z nich składają się na końcowy ranking wszystkich uczestników. W każdej kategorii maksymalnie czterech najlepszych konsultantów kwalifikuje się do etapu finałowego. Na tym etapie Jury spotyka się z nominowanymi i ocenia w oparciu o bezpośredni kontakt z każdym z nich. Finaliści wykonują symulowaną rozmowę telefoniczną według ustalonego wcześniej scenariusza, a następnie udają się na bezpośrednie spotkanie z członkami Jury, podczas którego dokonują autoprezentacji i odpowiadają na pytania.
Członkowie Jury przed rozpoczęciem oceny kandydatów do tytułu Telemarketer Roku uzgadniają sposób oceny w trakcie spotkań kalibracyjnych. Co roku spotkania Jury konkursu są niezwykle dynamiczne, interaktywne i często także burzliwe. Wymiana doświadczeń różnych ekspertów z różnych firm stanowi co roku jedno z najcenniejszych doświadczeń zawodowych członków Jury.
Aby zgłosić konsultanta do konkursu Telemarketer Roku 2018 potrzebne są 3 rozmowy, które spełniają warunki jednej z 8 kategorii. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 lutego do 1 marca 2018. Więcej informacji o warunkach udziału w konkursie są dostępne na stronie: telemarketerroku.pl/warunki-uczestnictwa