Do BrainJuice Group dołączyła Julia Modzelewska, która na stanowisku Client Service Director będzie odpowiedzialna za kontakty z kluczowymi klientami i nadzór nad działem Client Service.
Julia w swojej dotychczasowej karierze była związana z firmami Grey Worldwide Poland, MarketShare oraz Leo Burnett Polska. Jej kluczowymi klientami byli przedstawiciele takich firm jak: SEAT, Netia, Fox Channels, Euro RTV AGD, SCA, BSH oraz Procter & Gamble. Koordynowała działania dla marek: Siemens, Bosch, Fem Care (Always, Naturella, Tampax, Discreet); Hair Care (Wella brands, Herbal Essences, Shamtu), MAX Factor, TENA.
Na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w Rosji, w Grey Worldwide Russia. Projekty, przy których pracowała zyskały duże uznanie (Nagroda Effie - 1 miejsce dla Coldrexu w 2002 roku; 3 miejsce dla Aquafresh w 2001 roku oraz Nagroda Silver Russian Marketing Award dla kampanii marki Carlsberg “Euro 2004”). W 2006 przeniosła się do siedziby Grey Worldwide Poland, w Warszawie.
Obecnie rozpoczęła pracę w BrainJuice Group, gdzie będzie odpowiadać głownie za: nadzór nad kluczowymi Klientami oraz działem Client Service, budowanie długofalowych relacji z Klientami, identyfikowanie ich potrzeb i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań.
(za BrainJuice Group)