fb linkedin Newsletter

Inauguracja Studium Menedżera Contact Center na Uniwersytecie Warszawskim

Inauguracja Studium Menedżera Contact Center na Uniwersytecie Warszawskim

Właśnie ruszyła pierwsza edycja Studium Managera Call Center - projektu edukacyjnego przygotowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Zjazd inauguracyjny Studium Menedżera Contact Center na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego już za nami.

Studium Menedżera CC cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem branży. Doświadczeni menedżerowie jednostek CC chcący zgłębić i usystematyzować wiedzę z obszaru zarządzania, technologii i prawa oraz uzupełnić ją o istotne zagadnienia z obszaru psychologii zarządzania, etyki biznesu, praktycznego zastosowania statystyki i zagadnień ekonomii spotkali się po raz pierwszy na uroczystym zjeździe.

Urszula Zarańska – Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB – inicjatora programu edukacyjnego dla branży CC, podkreśliła rangę jaką nadaje Studium współpraca z uczelnią wyższą: „To pierwszy w Europie projekt edukacyjny dla branży CC o randze akademickiej. Jesteście Państwo pierwszymi menedżerami, którzy uczestniczą w tak kompleksowym i ważnym dla branży projekcie.”

Rafał Dywan (Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej) poprowadził dyskusję ekspertów branży o roli managera w jednostkach CC, w której wzięli udział Wojciech Glapa (Członek Zarządu Arteria), Ewa Dąbrowska (Członek Zarządu w AON Employee Benefits), Mariusz Odkała (Prezes Zarządu w Teleperformance Polska), Iwona Bogdanov (Dyrektor Zarządzająca Idea Call Center), dr hab. Tomasz Ochinowski (WZ UW). Studenci wysłuchali dwóch wykładów Jacek Barankiewicz – współtwórca rynku contact center i Prezes Saski Consulting opowiedział o kluczowych momentach rozwoju rynku CC na świecie. Dr hab. Tomasz Ochinowski omówił kluczowe kompetencje współczesnego lidera i jego rolę w budowaniu efektywności i jakości działania organizacji.

Robert Wasiak - Dyrektor Sprzedaży Telefonicznej w Wolters Kluwer podsumował rozpoczęcie roku: „To historyczna chwila dla branży. Studium realizowane z takim rozmachem pomoże nam dowartościować branżę contact center. To ważny krok w kierunku pełnej profesjonalizacji zawodu menedżera jednostek contact center, a także wzrostu prestiżu tego zawodu. Moim zdaniem to jest koniec pewnego etapu rozwoju branży, rozliczenia popełnionych błędów, wyciagnięcia wniosków i zebrania materiału z sukcesów jakie były naszym udziałem. To jednocześnie start nowego etapu w postaci kształcenia nowych kadr właśnie w oparciu o nauki z przeszłości. Już gratuluję pierwszym słuchaczom Studium, bo uczestniczycie w czymś wielkim. Jako pierwsi tworzycie kadrę, która będzie wyszkolona w ustrukturalizowanym, dedykowanym dla branżowy projekcie edukacyjnym” .

Patronem Studium Menedżera Contact Center jest FEDMA - Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne