Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego wraz z Polskim Stowarzyszaniem Marketingu SMB 12 grudnia zorganizowały Inaugurację III edycji Studium Menedżer Contact Center. Jest to największy program rozwoju kompetencji w Polsce, dedykowany dla menedżerów oraz osób aspirujących do zarządzania jednostkami cc.
Studium to wyjście naprzeciw oczekiwaniom edukacyjnym branży, które pozwala rozwijać kluczowe umiejętności menedżerskie. W ramach rocznego programu jest prowadzonych 200h szkoleń oraz wykładów merytorycznych, prowadzonych przez wybitną kadrę akademicką Uniwersytetu Warszawskiego oraz najlepszych ekspertów i praktyków w branży. Studium oparte jest na praktycznym wymiarze edukacji. Tworzy platformę do wymiany doświadczenia i wiedzy między wykładowcami, menedżerami, trenerami biznesu i uczestnikami. Umożliwia to omawianie stosowania praktycznych rozwiązań oraz ich analizę, pozwalającą na identyfikacje sprawdzonych i najlepszych praktyk biznesowych. Uczestnicy i absolwenci Studium otrzymują także zaproszenie do Klubu Menedżerów Contact Center. Umożliwia to budowanie profesjonalnej sieci kontaktów branżowych oraz daję okazję do dalszej wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Członkowie klubu otrzymują zaproszenia na konferencję i wydarzenia organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Do klubu zapraszani są także wykładowcy i eksperci branżowi co umożliwia prowadzenie wzajemnych konsultacji oraz wspólnej analizy wyzwań stojących przed branżą cc.
Pierwsze zajęcia odbyły się 12 i 13 grudnia w formie online. Dotyczyły ,,Rola współczesnego menedżera, wyzwania menedżerów cc w czasie pandemii’’ – prowadzony przez dr hab. Tomasza Ochinowskiego. Kolejny dzień obejmował ,,Narzędzia rozwojowe dla pracowników contact center’’ – prowadzone przez doświadczonego coacha i trenera Martę Lewińską. Program Studium stawia na rozwój kluczowych umiejętności i kształtowanie podstaw menedżerskich.
Studium oparte jest na zjazdach stacjonarnych w siedzibie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z uwagi jednak na bezpieczeństwo uczestników i wykładowców, zajęcia prowadzone będą w formule online do momentu zniesienia obostrzeń wynikających z pandemii. Dodatkową korzyścią dla uczestników jest także możliwość, bezpłatnego skorzystania z udziału w kolejnej edycji Studium. Pozwala to ponownie, skorzystać w całości lub z wybranych modułów Studium. Jest to okazja do dalszego rozwoju kompetencji lub wzięcia udziału w nowych szkoleniach lub wykładach wzbogaconych w przyszłej edycji. Każdego roku prowadzona jest analiza potrzeb edukacyjnych branży, co pozwala wzbogacać i modyfikować program merytoryczny, dostosowując się do oczekiwań rynku. Aktualna edycja Studium stawia mocno na nowe wyzwania, które pojawiały się w branży cc. Obejmuje problemy zarządzania zespołami rozproszonymi oraz organizacją pracy zdalnej. Porusza kwestię kondycji psychicznej menedżerów oraz pracowników i daje dostęp do sprawdzonych rozwiązań stosowanych w organizacjach, które od wielu lat pracują w takiej formie.
Absolwenci Studium po zaliczeniu egzaminów, otrzymują certyfikat poświadczający kluczowe umiejętności menedżerskie, sygnowany przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Kolejne zajęcia w ramach Studium odbędą się 9 i 10 stycznia. Nadal istnieje możliwość dołączenia do aktualnej edycji. Organizatorzy umożliwiają dostęp do nagrań z pierwszego zjazdu co pozwala zapoznać się z przekazaną wiedzą. Istnienie możliwość odroczenia oraz ustalenia indywidualnego harmonogramu płatności.
Osoby zainteresowane udziałem w największym programie rozwoju kompetencji menedżerskich oraz zdobyciu kwalifikacji zawodowych w branży cc, zapraszamy do kontaktu z:
Jarosław Iżycki
Project Manager Studium
Nr telefonu: 785 40 85 00
Mail: jaroslaw.izycki@smb.pl
Dołącz do nas już dziś!