IMAGINE, łódzka agencja interaktywna, przygotowała internetową odsłonę kampanii reklamowej najnowszego modelu Mitsubishi Outlander.
8 listopada 2013 roku wystartowała kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest najnowszy model Mitsubishi Outlander.
W komunikacji położono nacisk na japońskie korzenie auta, bezpieczeństwo oraz przestrzeń i wygodę – Mitsubishi Outlander to samochód dla aż 7 osób. Dodatkowo w reklamie producent podkreśla atrakcyjną formę finansowania zakupu – możliwość płatności w dwóch ratach, czyli w kredycie 50/50.
Agencja IMAGINE na potrzeby tej kampanii przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w Internecie (bannery, mailingi) oraz strony landingowe w serwisie internetowym marki. Kreacje reklamowe korespondują z reklamą telewizyjną, której emisja rozpoczyna się równolegle ze startem kampanii w sieci.
Adaptację spotu TV oraz produkcję i kreację spotu radiowego przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od września br. Dotychczas agencja przygotowała internetową kampanię reklamową nowego modelu Mitsubishi ASX.
(za kioskPR)