I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!
25 telemarketerów zakwalifikowanych do II etapu.
1064 rozmowy o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów. Do II etapu zakwalifikowało 25 konsultantów w 6 kategoriach:
Help Desk
1 |
Karol Kuligowski |
Sitel |
2 |
Filip Szczecinski |
Centrum Bankowości Bezpośredniej |
3 |
Dariusz Formella |
Bank BPH |
Sprzedaż Inbound
1 |
Przemysław Pilch |
Transcom Worldwide Poland |
2 |
Karolina Guzowska |
Sitel |
Sprzedaż OUT
1 |
Karolina Mazur |
Alior Bank |
2 |
lukasz Matyjasek |
4Life Direct |
3 |
Michal Wisniewski |
TELMON |
4 |
Monika Miscichowska |
4Life Direct |
5 |
Bartosz Patlewicz |
Call Center Poland |
Windykacja
1 |
Piotr Kulicki |
Bank BPH |
2 |
Zdzislaw Kampinski |
BEST |
3 |
Ewa Piekarska |
Bank BPH |
4 |
Magdalena Paruch |
Credit Agricole Bank |
5 |
Damian Wiśniewski |
Bank BPH |
Obsługa klienta
1 |
Dagmara Szupke |
Centrum Bankowości Bezpośredniej |
2 |
Monika Budziewska |
DHL Express Poland |
2 |
Monika Grabowska |
Bank BPH |
4 |
Malgorzata Szyrszen |
Centrum Bankowości Bezpośredniej |
5 |
Wioleta Czyżyńska |
Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Inne projekty
1 |
Tomasz Wiesiołek |
UPC |
2 |
Katarzyna Stanek |
Centrum Bankowości Bezpośredniej |
3 |
Damian Markiewicz |
Credit Agricole Bank |
4 |
Pawel Zieliński |
Santander Consumer Bank |
5 |
Agnieszka Jarczewska |
Santander Consumer Bank |
Michał Karzel, przewodniczący jury zwraca uwagę na obiektywizm oceny zgłoszonych rozmów konsultantów. - W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie 6 odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów.
- Po raz pierwszy w historii konkursu „Telemarketer Roku” jurorzy - do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów - wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego Konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center. – powiedział Liam Anderson, Konsultant do spraw zarzadzania jakością w ZOOM, który współpracował z jury konkursu - Jak to czasami się zdarza przy wprowadzaniu nowego systemu, mieliśmy kilka wyzwań na starcie. Jednak szybkość, z jaką jurorzy wykonywali swoje zadania jest świadectwem zarówno ich ciężkiej pracy i poświęcenia, jak i użyteczności systemu. Nie mogę się doczekać efektów ich pracy.
II etap konkursu odbędzie się w dniach 27 – 29 maja w siedzibie Organizatora - Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz z indywidualnych rozmów z kandydatami. – W tej edycji temat rozmowy finałowej oraz warunki jej przeprowadzenia uczestnicy dostaną na dwa dni przed II turą - powiedział Michał Karzel - Wszyscy będą mieli takie same szanse przygotować się do rozmowy, którą przeprowadzą z nimi jurorzy w finale.
Zadania konkursowe będą się odbywały z wykorzystaniem platformy Altar Contact Center dostarczonym przez Partnera Technologicznego – firmę Altar. Dodatkowo, chętni mogą wziąć udział w konkursie polegającym na sprzedaży przez Internet wspomaganej przez nowe narzędzie informatyczne Altar Sell Surfing. - Sponsor ufundował dla zwycięzcy i jego managera atrakcyjne nagrody - tablety Asus MeMo Pad FHD.
- Wsparcie tą aplikacją będzie dla konsultantów nie tylko ciekawą przygodą, ale też okazją do poznania i sprawdzenia w praktyce nowych możliwości, jakie daje oraz doskonalenia swoich kompetencji – mówi Łukasz Kobiec, Key Account Manager z Altar.
Już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2015 w Teatrze Capitol w Warszawie.
Partnerami technologicznymi konkursu są:
Altar – dostawca w dodatkowym zadaniu konkursowym narzędzia informatycznego Altar Sell Surfing przeznaczonego do wsparcia sprzedaży przez Internet
KONTEL - od 2011 roku KONTEL wspiera konkurs Telemarketer Roku z SMB.
ZOOM - Partner technologiczny – dostawca profesjonalnej platformy performance management QM SUITE umożliwiającej jury zdalną ocenę rozmów konsultantów
Katarzyna Swatowska