fb linkedin Newsletter

I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!

I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!

25 telemarketerów zakwalifikowanych do II etapu.

1064 rozmowy o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów.  Do II etapu zakwalifikowało 25 konsultantów w 6 kategoriach:

Help Desk

1

Karol Kuligowski

Sitel

2

Filip Szczecinski

Centrum Bankowości Bezpośredniej

3

Dariusz Formella

Bank BPH

Sprzedaż Inbound

1

Przemysław Pilch

Transcom Worldwide Poland

2

Karolina Guzowska

Sitel

Sprzedaż OUT

1

Karolina Mazur

Alior Bank

2

lukasz Matyjasek

4Life Direct

3

Michal Wisniewski

TELMON

4

Monika Miscichowska

4Life Direct

5

Bartosz Patlewicz

Call Center Poland

Windykacja

1

Piotr Kulicki

Bank BPH

2

Zdzislaw Kampinski

BEST

3

Ewa Piekarska

Bank BPH

4

Magdalena Paruch

Credit Agricole Bank

5

Damian Wiśniewski

Bank BPH

Obsługa klienta

1

Dagmara Szupke

Centrum Bankowości Bezpośredniej

2

Monika Budziewska

DHL Express Poland

2

Monika Grabowska

Bank BPH

4

Malgorzata Szyrszen

Centrum Bankowości Bezpośredniej

5

Wioleta Czyżyńska

Centrum Bankowości Bezpośredniej

Inne projekty

1

Tomasz Wiesiołek

UPC

2

Katarzyna Stanek

Centrum Bankowości Bezpośredniej

3

Damian Markiewicz

Credit Agricole Bank

4

Pawel Zieliński

Santander Consumer Bank

5

Agnieszka Jarczewska

Santander Consumer Bank

Michał Karzel, przewodniczący jury zwraca uwagę na obiektywizm oceny zgłoszonych rozmów konsultantów. - W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie 6 odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów.

- Po raz pierwszy w historii konkursu „Telemarketer Roku”  jurorzy  - do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów -  wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego Konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center. – powiedział Liam Anderson, Konsultant do spraw zarzadzania jakością w ZOOM, który współpracował z jury konkursu - Jak to czasami się zdarza przy wprowadzaniu nowego systemu, mieliśmy kilka wyzwań na starcie. Jednak szybkość, z  jaką jurorzy wykonywali swoje zadania jest świadectwem zarówno ich ciężkiej pracy i poświęcenia, jak i użyteczności  systemu. Nie mogę się doczekać efektów ich pracy.

II etap konkursu odbędzie się w dniach 27 – 29 maja w siedzibie Organizatora - Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz z indywidualnych rozmów z kandydatami. – W tej edycji temat rozmowy finałowej oraz warunki jej przeprowadzenia uczestnicy dostaną na dwa dni przed II turą - powiedział Michał Karzel - Wszyscy  będą mieli takie same szanse przygotować się do rozmowy, którą przeprowadzą z nimi jurorzy w finale.

Zadania konkursowe będą się odbywały z wykorzystaniem platformy Altar Contact Center dostarczonym przez Partnera Technologicznego – firmę Altar. Dodatkowo,  chętni mogą wziąć udział w konkursie polegającym na sprzedaży przez Internet wspomaganej przez  nowe narzędzie informatyczne Altar Sell Surfing.  -  Sponsor ufundował dla zwycięzcy i jego managera atrakcyjne nagrody -  tablety  Asus MeMo Pad FHD.

 - Wsparcie tą aplikacją będzie dla konsultantów nie tylko ciekawą przygodą, ale też okazją do poznania i sprawdzenia w praktyce nowych możliwości, jakie daje oraz  doskonalenia swoich kompetencji – mówi Łukasz Kobiec, Key Account Manager z Altar.

Już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2015 w Teatrze Capitol w Warszawie.

Partnerami technologicznymi konkursu są:

Altar –  dostawca  w dodatkowym zadaniu konkursowym narzędzia informatycznego Altar Sell Surfing przeznaczonego do wsparcia sprzedaży przez Internet

KONTEL  - od 2011 roku KONTEL wspiera konkurs Telemarketer Roku z SMB.

ZOOM - Partner technologiczny – dostawca profesjonalnej platformy performance management  QM SUITE  umożliwiającej  jury zdalną  ocenę rozmów konsultantów

Katarzyna Swatowska

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne