fb linkedin Newsletter

Hirek Wrona w Brain Juice

Hirek Wrona objął nowo utworzone w grupie Brain Juice stanowisko social media stratega.

- Wiedza i doświadczenie w dziedzinie marketingu internetowego oraz technologia to nasza największa siła. Rozwój poszczególnych firm w ramach Grupy Brain Juice spowodował konieczność utworzenia nowego stanowiska social media stratega. Do jego zadań należy analiza i budowa strategii w social mediach. Zdecydowaliśmy się powierzyć to stanowisko Hirkowi Wronie, który ma znaczące doświadczenie w mediach, internecie, PR-e i marketingu. Połączenie tych elementów z pewnością przyniesie naszym klientom nową jakość - powiedział Krzysztof Kuwałek, prezes zarządu Brain Juice Group.

- To dla mnie duże wyzwanie. Od lat 90. jestem związany z marketingiem i PR-em internetowym. To druga - obok muzyki - moja zawodowa pasja - mówi Hirek Wrona. - Praca dla Brain Juice Group to spełnienie moich wielu marzeń, a jednocześnie możliwość zdobywania nowej wiedzy i nowych doświadczeń.

Brain Juice Group skupia agencje i firmy oferujące wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Grupa łączy kompetencje agencji interaktywnej, badawczej, analitycznej, PR, SEM & SEO oraz konsultingowej.

Hirek Wrona jest dziennikarzem radiowym i telewizyjnym z dużym doświadczeniem w branży internetowej. Współtworzył pierwszy polski sklep online sprzedający płyty: Hirek Wrona CD House oraz pierwszy Empik.com. Zarządzał agencjami interaktywnymi w grupach J. Walter Thompson i TBWA. W latach 2010-2012 był PR managerem w Bacardi-Martini Polska. W Programie III Polskiego Radia prowadzi trzy audycje: „Soul muzyka duszy”, „Uliczne koneksje” oraz „Czarna noc”.

(za MMP24)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne