Hasbro Poland nawiązało współpracę z agencją interaktywną IMAGINE. Przedmiotem zawartej umowy jest wsparcie przy wprowadzeniu na polski rynek nowej marki zabawek Hasbro - Nerf Rebelle oraz dalsza realizacja działań komunikacyjnych marki w mediach społecznościowych.
Nerf Rebelle to seria wyrzutni - nowość wśród zabawek Hasbro dedykowanych dziewczętom - która w lutym 2014 roku debiutuje na polskim rynku.
Pojawienie się Nerf Rebelle w Polsce poprzedziła akcja teaserowa pokazująca atrakcyjny świat Drużyny Rebelle, którą tworzy grupa sześciu koleżanek - brand heroes marki. Na potrzeby tej akcji agencja IMAGINE stworzyła responsywną stronę internetową (www.rebelle.com.pl), na której młode internautki mogły poznać więcej szczegółów związanych z brand heros marki, zagrać w sześć gier (publikowanych w tygodniowych odstępach), wykonać test i sprawdzić, do której z bohaterek są najbardziej podobne oraz głosować na kierunek dalszych losów komiksowej Drużyny Rebelle. Komiks o brand heroes marki, stworzony także przez IMAGINE, został opublikowany na stronie internetowej Rebelle w siedmiu odcinkach. Za wszystkie aktywności w serwisie marki użytkownicy zdobywali punkty, a osoby z najlepszymi wynikami otrzymały nagrody rzeczowe.
Platformę komunikacji w akcji teaserowej oraz w dalszych działaniach marki stanowią: profil Nerf Rebelle na Facebooku oraz grupa na NK.pl. Działania wprowadzające markę na rynek zostały wsparte kampanią display oraz reklamą w systemach NK.pl i Facebooka. Stronę internetową marki, całą akcję teaserową oraz kreację do kampanii przygotowała agencja interaktywna IMAGINE, która odpowiada także za obsługę marki w mediach społecznościowych, natomiast media zakupił dom mediowy Universal McCann. Więcej informacji o zabawkach Nerf Rebelle: www.rebelle.com.pl
(za kioskPR)