fb linkedin Newsletter

Grzegorz Wyrzykowski nie jest już szefem marketingu ING Banku

Jego obowiązki przejęła Barbara Pasterczyk, która raportuje bezpośrednio do zarządu.

Grzegorz Wyrzykowski nie jest już dyrektorem w ING Banku Śląskim odpowiedzialnym za marketing i zarządzanie rynkiem. Z firmą pożegnał się w ub.r. Jego obowiązki w zakresie komunikacji przejęła Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku, która raportuje teraz bezpośrednio do Ignacio Juliá Vilara, od lutego ub.r. wiceprezesa zarządu banku nadzorującego pion bankowości detalicznej.

Wyrzykowski pracował w ING Banku od połowy 2010 r. Przyszedł z Banku Zachodniego WBK, w którym od wiosny 2008 r. kierował departamentem marketingu. Wcześniej, przez dwa lata (do września 2007 r.), był dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej G7, poprzednio przez dziesięć lat był związany z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa (w tym przez osiem lat jako dyrektor zarządzający), a zaczynał w DDB Needham.

Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

(za MMP24 - Maciej Burlikowski)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne