GrupaDataContact, pierwszy na polskim rynku dostawca usług contact center rozpoczyna współpracę z największym europejskim tanim przewoźnikiem lotniczym Ryanair.
GDC jest odpowiedzialne za obsługę klientów przewoźnika w kanale telefonicznym i poprzez chat w języku polskim, niedługo zostanie wprowadzony język niemiecki i duński. Dodatkowo firma zajmuje się obsługą back-office.
-„Docelowo planujemy obsługę w 7 językach na 60 stanowiskach – powiedział Andrzej Rezler, dyrektor operacyjny, członek Zarządu GDC - Grupa DataContact posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze projektów dla linii lotniczych. To jest nasz drugi projekt obsługi międzynarodowych przewoźników. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała pomyślnie oraz by świadczone przez nas usługi spełniały oczekiwania partnera.” – zapewnił Andrzej Rezler.
Dla innego przewoźnika spółka zajmuje się rezerwacją i sprzedażą biletów lotniczych, udzielaniem informacji na temat lotów, obsługą reklamacji. Konsultanci obsługują klientów w 10 językach: polskim, angielskim, niemieckim, czeskim, łotewskim, włoskim, francuskim, bułgarskim, serbskim, hiszpańskim.
GDC jest pierwszym w Polsce usługowym contact center. Powstała w 1995 roku jako Kontakt Telemarketing. Obecnie w skład Grupy DataContact (GDC) wchodzą spółki DataContact Direct, DataContact Center, DataContact 24, Universal Agent, 4call.pl, Targetix i 1step2work. Zasoby call center Grupy DataContact to prawie 800 stanowisk w 4 lokalizacjach: Warszawie, Stalowej Woli, Bielsku-Białej i Krakowie.
Informacji udziela:
Via Media PR
Katarzyna Swatowska
Tel 601 602 601
www.swatowska.pl
(BiuroPrasowe GrupaDataContact)