fb linkedin Newsletter

Grupa DataContact pozyskała z RyanAir

GrupaDataContact, pierwszy na polskim rynku dostawca usług contact center rozpoczyna współpracę z największym europejskim tanim przewoźnikiem lotniczym Ryanair.

GDC jest odpowiedzialne za obsługę klientów przewoźnika w kanale telefonicznym i poprzez chat w języku polskim, niedługo zostanie wprowadzony język niemiecki i duński.   Dodatkowo firma zajmuje się obsługą back-office.

-„Docelowo planujemy  obsługę w 7 językach na 60 stanowiskach – powiedział Andrzej Rezler, dyrektor operacyjny, członek Zarządu GDC -  Grupa DataContact posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze projektów dla linii lotniczych. To jest nasz drugi  projekt obsługi międzynarodowych przewoźników. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała pomyślnie oraz by świadczone przez nas usługi spełniały oczekiwania partnera.” – zapewnił  Andrzej Rezler.

Dla innego przewoźnika spółka zajmuje się rezerwacją i sprzedażą biletów lotniczych, udzielaniem informacji na temat lotów, obsługą reklamacji. Konsultanci obsługują klientów w 10 językach: polskim, angielskim, niemieckim, czeskim, łotewskim, włoskim, francuskim, bułgarskim, serbskim, hiszpańskim.

GDC jest pierwszym w Polsce usługowym contact center. Powstała w 1995 roku jako Kontakt Telemarketing. Obecnie w skład Grupy DataContact (GDC) wchodzą spółki DataContact Direct, DataContact Center, DataContact 24, Universal Agent, 4call.pl, Targetix i 1step2work. Zasoby call center Grupy DataContact to prawie 800 stanowisk w 4 lokalizacjach: Warszawie, Stalowej Woli, Bielsku-Białej i Krakowie

Informacji udziela:

Via Media PR

Katarzyna Swatowska

Tel  601 602 601

katarzyna@swatowska.pl

www.swatowska.pl

(BiuroPrasowe GrupaDataContact)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne