fb linkedin Newsletter

Golden Arrow z Grand Prix dla projektu Decathlonu i IKEA

Golden Arrow z Grand Prix dla projektu Decathlonu i IKEA

Podczas gali w restauracji "Kuchnia Żoliborz" poznaliśmy zwycięzców konkursu marketingowego "Golden Arrow". W tegorocznej edycji konkursu przyznano 25 statuetek oraz 27 wyróżnień. Nominacje otrzymało 111 projektów, w tym agencje członkowskie SMB - H2H i IQ Marketing.

Grand Prix  otrzymały agencje Przestrzeń i VMLY&R za kampanię „Decathlon x IKEA – Lepszy dom sprawdza się w sporcie" dla firm Decathlon i IKEA. Przyznano też dwie nagrody specjalne. Pierwszą za najbardziej ujmującą kreację otrzymała agencja Digital Kingdom za projekt dla BBC Studios "Kolorowy wiatr" na nowo. Drugą nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności otrzymały VMLY&R i Havas Media Poland za pracę "Gdzie są nasze Patronki?" dla banku BNP Paribas. 

Jury pracowało pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Pełną listę nagrodzonych znajdziecie na stronie https://goldenarrow.pl/2021-zwyciezcy/

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne