fb linkedin Newsletter

Genius Universitatis 2022 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!

Genius Universitatis 2022 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!

Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i best Genius (nagroda specjalna).

Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 marca za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:

· Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide

· Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl

· Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy

· Bartek Klimaszewski |BBDO

· prof. Renata Nestorowicz | Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

· Adam Nowakowski | Meta

· Ewa Opach | IAB Polska

· Jan Szlak | Marketing przy Kawie

· Mikołaj Stefański | VMLY&R

· Maciej Twardowski | Ogilvy Poland

· Paweł Wielkopolan | Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

 

Ogłoszenie wyników nastąpi 22 kwietnia 2022 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.

Więcej na stronie konkursu:

 www.genius.perspektywy.pl

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne