Grupa agencji Focus Media Group została uhonorowana wyróżnieniem w raporcie specjalnym "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego 2015" przygotowanym przez Millward Brown wspólnie z Media i Marketing Polska. We wcześniejszych edycjach raportu Focus Media Group zdobyła wyróżnienie (2011) oraz tytuł „Agencji Roku 2013”. W tegorocznej edycji raportu tytuł „Agencji Roku” nie został przyznany, wyróżnienie specjalne było najwyższą nagrodą.
Raport „Agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego” oparty jest na wynikach badania satysfakcji klientów prowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie redakcji MMP. W prawie wszystkich kategoriach agencja uzyskała wyniki powyżej średniej. Wynik ten jest tym bardziej miarodajny, że na temat Focus Media Group wypowiedziało się dwukrotnie więcej marketerów niż średnio na temat innych agencji. - Cieszy nas, że jesteśmy w ocenie klientów w ścisłej czołówce jeśli chodzi o zadowolenie z obsługi oraz strategii - mówi Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.
Prawdziwa zdolność integracji kanałów Jednak największym powodem do dumy jest docenienie przez klientów zdolności integrowania działań BTL i ATL (drugi najlepszy wynik w badaniu). - W zdecydowanej większości projektów, które realizujemy ściśle współpracujemy w ramach grupy, która skupia kompetencje i specjalistów ze wszystkich dziedzin szeroko pojętej reklamy. Pozwala nam to tworzyć skuteczne rozwiązania i pracować dla klientów, którzy doceniają prawdziwą umiejętność integracji działań - mówi Jakub Załuska, strategic director Focus Media Group.
W skład grupy Focus Media Group - poza agencją marketingu zintegrowanego Fcous Advantage - wchodzi również Imagine Nation - agencja eventowa oraz Comfitura - agencja interaktywna. Ta ostatnia została także dostrzeżona we wspomnianym raporcie jako jedna z najlepiej ocenionych firm digitalowych. W badaniu satysfakcji klientów Comfitura poprawiła świetny, ubiegłoroczny wynik.