fb linkedin Newsletter

Focus Advantage pro bono na rzecz PAH i Refugee Review

Z okazji Światowego Dnia Uchodźcy, obchodzonego 20 czerwca, Polska Akcja Humanitarna po raz ósmy organizuje Refugee Review - Przegląd Filmów o Tematyce Uchodźczej. Kolejna edycja Refugee Review to także kolejny rok współpracy PAH z agencją marketingu zintegrowanego Focus Advantage, która – pro bono - przygotowała materiały informacyjne i kreacje reklamowe na potrzeby kampanii promującej Przegląd.

Uroczysta inauguracja Przeglądu odbędzie się 21 czerwca w Warszawie, natomiast w dniach 18-26 czerwca filmy dokumentalne o tematyce uchodźczej będą wyświetlane w pięciu miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Toruniu, Lublinie oraz Wrocławiu.

Focus Advantage przygotowała kampanię budującą wizerunek Refugee Review jako znaczącego wydarzenia na mapie kulturalnej miast uczestniczących w organizacji imprezy. Agencja przygotowała projekty plakatów umieszczonych na nośnikach Warexpo, materiały informacyjne Przeglądu oraz kreację reklam
w mediach społecznościowych.

W trakcie Refugee Review w kinach oraz w metrze, tramwajach i autobusach komunikacji miejskiej wyświetlany będzie 15-sekundowy animowany spot reklamowy (http://www.youtube.com/watch?v=QLotjBCW0Ds), współtworzony przez Focus Advantage i FUMI Studio.

Focus Advantage jest częścią grupy agencyjnej Focus Media Group - Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 według Raportu Media & Marketing Polska.

(za KioskPR)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne