Spotkanie online w ramach cyklu FMZ webinary organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Pracodawców RP.
Eventy online jako elementy event marketingu. Zasady i pułapki
9 lutego 2023 r., godz. 10:30 - 12:30, online
Udział bezpłatny
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Pracodawcy RP wraz z Digital Space zapraszają na wydarzenie online na temat zastosowania profesjonalnych treści video w działaniach marketingowych firm.
Celem spotkania jest pokazanie, jak treści video mogą zepsuć lub wzmocnić markę oraz co zrobić, aby efektywnie wykorzystać eventy on-line.
Podczas webinaru dowiesz się:
Zabierzemy Cię także na tzw. „backstage” i zaprezentujemy wyposażenie rozstawionego studia green. Pokażemy jak można wykorzystać gotowe szablony.
Co więcej, opowiemy o realizacjach na tzw. pełnym wypasie: wirtualne najazdy kamer w rozszerzonej rzeczywistości, grafiki 3D, wirtualny prowadzący. Zaprezentujemy zalety rozwiązania, które możecie zastosować w swoich realizacjach. Zabawa gwarantowana????
Spotkanie skierowane jest do:
Agenda spotkania:
1.Po co mi event online?
2.Video amatorskie a video profesjonalne w biznesie
3.Jak zorganizować event online w studiu
4.Jak wygląda dzień pracy podczas produkcji video
5.Do jakich celów marketingowych wykorzystać materiały z eventu online
Informacje o Partnerze:
Digital Space to dom produkcyjny mieszczący się w budynku Digital Knowledge Village, posiadający własne, w pełni wyposażone studia realizacyjne (green, ze scenografią fizyczną i ekranem LED/dioda 11x4m o powierzchni od 50 do 330 m2).
Do dyspozycji gości są też sale konferencyjne, VIP room, garderoba, foyer. Optymalnie zaprojektowana przestrzeń pozwala na realizację zarówno mniejszych przedsięwzięć, jak i dużych produkcji w jakości telewizyjnej.
Dzięki zaawansowanej infrastrukturze możliwe są też łączenia między studiami co pozwala na realizację kilku streamów/realizacji/nagrań jednocześnie. Wspólnie dbamy o realizację celów biznesowych naszych Klientów, stawiając na interakcję i zaangażowanie.
I 12 lat doświadczenia I 3 000 realizacji I ponad 10 000 zrealizowanych szkoleń I dotarcie do 19 krajów I
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem. Założeniem tych działań jest by wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, na każdym etapie ze sobą współpracowały w celu zapewnienia najwyższego poziomu customer experience i budowy trwalej relacji z klientem.