fb linkedin Newsletter

FMZ webinary - Eventy online jako elementy event marketingu. Zasady i pułapki

FMZ webinary - Eventy online jako elementy event marketingu. Zasady i pułapki

Spotkanie online w ramach cyklu FMZ webinary organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMBPracodawców RP
Eventy online jako elementy event marketingu. Zasady i pułapki


9 lutego 2023 r., godz. 10:30 - 12:30, online
Udział bezpłatny

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Pracodawcy RP wraz z Digital Space zapraszają na wydarzenie online na temat zastosowania profesjonalnych treści video w działaniach marketingowych firm.

 

Celem spotkania jest pokazanie, jak treści video mogą zepsuć lub wzmocnić markę oraz co zrobić, aby efektywnie wykorzystać eventy on-line.

 

 

 

Podczas webinaru dowiesz się:

  • kiedy sięgać po event online
  • co oznacza termin „treści video”
  • dlaczego warto sięgać po profesjonalne narzędzia
  • jak przygotować i wykorzystać nagrania
  • jak - krok po kroku - zabrać się za produkcję video

 

Zabierzemy Cię także na tzw. „backstage” i zaprezentujemy wyposażenie rozstawionego studia green. Pokażemy jak można wykorzystać gotowe szablony.

Co więcej, opowiemy o realizacjach na tzw. pełnym wypasie: wirtualne najazdy kamer w rozszerzonej rzeczywistości, grafiki 3D, wirtualny prowadzący. Zaprezentujemy zalety rozwiązania, które możecie zastosować w swoich realizacjach. Zabawa gwarantowana????

 

Spotkanie skierowane jest do:

  • właścicieli firm, którzy chcą aktywnie wpływać na działania marketingowe firmy
  • managerów marketingu, sprzedaży, HR
  • kreatorów kampanii marketingowych i projektów eventowych
  • agencji wspierających swoich klientów w budowie ich marek
  • każdego zainteresowanego nowoczesnymi formami przekazu

Agenda spotkania:

1.Po co mi event online?

  • Do czego służy event online
  • Jak event online buduje markę

2.Video amatorskie a video profesjonalne w biznesie

  • Czym różnią się freelancerzy od domów produkcyjnych
  • Pod jakim kątem oceniać portfolio wykonawcy podczas wyboru oferty
  • Najczęściej popełniane błędy przez wykonawców najkorzystniejszych cenowo

3.Jak zorganizować event online w studiu

  • Brief – super ważny pierwszy krok
  • Jak wykorzystać możliwości studia do wydarzenia online
  • Jak się wyróżnić – zastosowanie green screen/ wirtulanego prowadzącego/ grafik 3D
  • Co AR wnosi w świat wydarzenia online

4.Jak wygląda dzień pracy podczas produkcji video

  • Jak przygotować się do nagrania video
  • Jak się ubrać do studia, o czym należy pamiętać
  • Jak zachowywać się przed kamerą

5.Do jakich celów marketingowych wykorzystać materiały z eventu online

  • Dlaczego warto wpisać videomarketing w strategię marketingową
  • Na co zwrócić uwagę podczas przygotowania i realizacji nagrania
  • Jak przygotować materiały - post produkcja

 

Informacje o Partnerze:

Digital Space to dom produkcyjny mieszczący się w budynku Digital Knowledge Village, posiadający własne, w pełni wyposażone studia realizacyjne (green, ze scenografią fizyczną i ekranem LED/dioda 11x4m o powierzchni od 50 do 330 m2).

Do dyspozycji gości są też sale konferencyjne, VIP room, garderoba, foyer. Optymalnie zaprojektowana przestrzeń pozwala na realizację zarówno mniejszych przedsięwzięć, jak i dużych produkcji w jakości telewizyjnej.

Dzięki zaawansowanej infrastrukturze możliwe są też łączenia między studiami co pozwala na realizację kilku streamów/realizacji/nagrań jednocześnie. Wspólnie dbamy o realizację celów biznesowych naszych Klientów, stawiając na interakcję i zaangażowanie.

 

12 lat doświadczenia I 3 000 realizacji I ponad 10 000 zrealizowanych szkoleń I dotarcie do 19 krajów I 

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB  istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem. Założeniem tych działań jest by wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, na każdym etapie ze sobą współpracowały w celu zapewnienia najwyższego poziomu customer experience i budowy trwalej relacji z klientem.

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne