Michał Grzebyk - Head of PR & Content Marketing, ContentHouse. Z zamiłowania humanista. Z wykształcenia polonista specjalizujący się w edytorstwie. Z wyboru PR-owiec i content marketingowiec. Teoretyk i praktyk działań w zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. w agencjach Adweb i The Nets oraz realizując projekty w firmie consultingowej. Pracował m.in. dla: Bayer Sp. z o.o., Krakowski Park Technologiczny, Motorola Solutions Polska, IAB, Robert Bosch, Bosch AGD, Totalizator Sportowy, Hartmann Tresore Polska Sp. z o.o., 3D Bin Packing, Grupa PSB, Snickers, Union Investment, Capital Brokers, mFinanse, Mosso Kewpie, SportoKlinik, Selena Tytan, New Amsterdam, Engave i Bausch Health.
Grzegorz Miłkowski - CEO, ContentHouse. CEO w agencji full service content marketing - CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie - AIBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Oshee, Intersport, Grupa PSB, Generali Investments, mFinanse, Egmont, Mosso Kewpie, Materasso i wielu innych.
W czasie warsztatów poruszymy kluczowe dla pojęcia polityki redakcyjnej tematy, czyli:
Pokażemy też realne jej zastosowania w dużych serwisach internetowych oraz omówimy największe pułapki czyhające na drodze do stworzenia wartościowego dokumentu i zaimplementowania go w pracy reakcji.
Zobaczą, jak dosłownie jeden dobrze napisany dokument może być wykorzystywany w bardzo odległym horyzoncie czasowym przez wiele osób, które są związane z danym medium. Będą mogli porozmawiać z osobami tworzącymi od lat idee kreatywne serwisów i dbające też ich techniczne wdrożenie oraz stały rozwój.
on-line, prezentacja + pytania (w formie pisemnej na chacie i face2face za pomocą kamer internetowej), 2 godziny intensywnej nauki, test
każdy z uczestników otrzyma certyfikat Forum Marketingu Zintegrowanego
ContentHouse - wieloletni partner Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. ContentHouse specjalizuje się w strategicznym doradztwie z zakresu content marketingu, buduje media firmowe (portale, blogi, e-magazyny) i zapewnia dla nich pełną obsługę redakcyjną wraz z promocją gwarantującą jakościowych odbiorców, potencjalnych klientów. Firma rozwija multimedialne kanały dotarcia z kontekstowym przedstawieniem oferty m.in. za pomocą wideo, podcastów, webinarów, interfejsów konwersacyjnych (np. chatboty) itp. W październiku 2020 roku agencja ContentHouse w badaniu Kantar na zlecenie magazynu Media&Marketing została uznana za jedną z wiodących agencji content marketingowych w Polsce. Redakcja podkreśliła świetne oceny za zadowolenie z obsługi klienta, kreację i produkcję, wymiary szczegółowe również powyżej średniej, co - zdaniem MMP - czyni z ContentHouse jedną z najlepiej ocenianych agencji.