fb linkedin Newsletter

FMZ Clinic: Performance content marketing w dobie automatyzacji. Data: 13 stycznia 2021 godz. 13:00-15:00

FMZ Clinic: Performance content marketing w dobie automatyzacji. Data: 13 stycznia 2021 godz. 13:00-15:00

Data: 13 stycznia 2021 godz. 13:00-15:00 

KTO POPROWADZI WARSZTAT?

Gabriela Wolak - Business Growth Manager, ContentHouse - W handlu od 10 lat, w nowych technologiach i marketingu spędziła ostatnie 4 lata. Obecnie Business Growth Manager w agencji ContentHouse, gdzie odpowiada za rozwój pionu new business w strukturach agencji. Sprawuje pieczę nad strategią biznesową, dba o najwyższy poziom relacji i dobrą komunikację z klientami. Na co dzień poszerza grono klientów agencji: tworzy procesy handlowe i dba o to, by zasoby agencji były jak najlepiej wykorzystane w pracy z klientem. Testuje nowe rozwiązania sprzedaży, upraszcza, automatyzuje i wykorzystuje nowe inspirujące narzędzia handlowe. Wcześniej jako handlowiec we FreshMailu reprezentowała firmę również jako prelegent podczas konferencji i szkoleń z zakresu e-mail marketingu. Z wykształcenia filolog, z zamiłowania ogrodnik-amator i entuzjastka aktywnego odpoczynku.

Michał Bednarczyk - Media Manager, ContentHouse, Marketer specjalizujący się w kampaniach performance'owych i marketing automation. W ContentHouse odpowiada za efektywność komunikacji oraz maksymalizację konwersji z działań content marketingowych. Humanista, który lubi poznawać techniczną stronę mocy. Segmentacja i personalizacja to stałe punkty w jego działaniach. Bacznie przygląda się nowym kanałom dystrybucji treści, dlatego w ContentHouse odpowiada między innymi za projekty związane z chatbotami. Wcześniej związany ze start-upami takimi jak Cosmetic Scan i Publico24, a także agencją The Nets.

O CZYM BĘDZIE WARSZTAT?

W czasie warsztatu poruszymy kluczowe dla performance content marketingu tematy, czyli:

  • jak zaprojektować ścieżkę użytkownika w kampanii performance content marketingowej?
  • które formaty reklamowe wybrać w content marketingu?
  • jak zwiększyć efektywność strony docelowej (np. bloga lub portalu firmowego)?
  • w jaki sposób wykorzystać marketing konwersacyjny i chatboty?
  • najważniejsze metryki w kampanii
  • co zautomatyzować w trakcie kampanii?
  • jak wykorzystać remarketing dynamiczny do działań content marketingowych?
  • w jaki sposób połączyć reklamy na Facebooku z systemem do e-mail marketingu?
  • jak zbierać swoją bazę przez Facebooka?
  • czy lead generation jest możliwe na Facebooku?
  • jak się ma Facebook do RODO?
  • działania w social media i e-mail marketing - czy można je połączyć?

CZEGO NAUCZĄ SIĘ UCZESTNICY?

Uczestnicy nauczą się jak dobrać odpowiednie narzędzia do kampanii content marketingowej. Zaprojektują schemat kampanii w oparciu o touch pointy użytkownika. Zobaczą co warto analizować w trakcie takiej kampanii. Dodatkowo poznają zasady związane z lokowaniem chatbota w kampanii content marketingowej. Uczestnicy nauczą się również, że lead generation przez social media wcale nie jest trudne. Dowiedzą się, jak zbierać leady zgodnie z prawem i jaką ścieżką je prowadzić, aby lead nurturing zakończył się konwersją.


FORMA:

 on-line, prezentacja + pytania (w formie pisemnej na chacie i face2face za pomocą kamerki internetowej), 2 godziny intensywnej nauki, test
 

CERTYFIKAT: 

każdy z uczestników otrzyma certyfikat Forum Marketingu Zintegrowanego 
 

KTO DZIELI SIĘ WIEDZĄ?


ContentHouse - wieloletni partner Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. ContentHouse specjalizuje się w strategicznym doradztwie z zakresu content marketingu, buduje media firmowe (portale, blogi, e-magazyny) i zapewnia dla nich pełną obsługę redakcyjną wraz z promocją gwarantującą jakościowych odbiorców, potencjalnych klientów. Firma rozwija multimedialne kanały dotarcia z kontekstowym przedstawieniem oferty m.in. za pomocą wideo, podcastów, webinarów, interfejsów konwersacyjnych (np. chatboty) itp. W październiku 2020 roku agencja ContentHouse w badaniu Kantar na zlecenie magazynu Media&Marketing została uznana za jedną z wiodących agencji content marketingowych w Polsce. Redakcja podkreśliła świetne oceny za zadowolenie z obsługi klienta, kreację i produkcję, wymiary szczegółowe również powyżej średniej, co - zdaniem MMP - czyni z ContentHouse jedną z najlepiej ocenianych agencji.

KOSZT:

120 pln netto/os.

ZAPISZ SIĘ:

aleksandra.skarzynska@smb.pl

 

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne