Łukasz Ćwik - Moderator Design Thinking, trener grupowy, mentor. Założyciel stuałożyciel studia projektowego wednesdaystudio.pl. Prowadzi zajęcia dla studentów kierunków podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu nowych struktur i jednostek organizacyjnych oraz zarządzaniu zespołami. Wprowadzał innowacje procesów w firmach o krajowym i globalnym zasięgu. Wieloletni członek zespołów zarządzających jednostkami. Od 2007 roku pełnił funkcje Dyrektora Regionu i Oddziału w polskich firmach logistycznych. Współtworzył od podstaw centrum obsługi klienta w IKEA Polska. W ramach organizacji globalnej IKEA, w centrum obsługi klienta wewnętrznego, był odpowiedzialny za region Europy Południowo-Wschodniej. Ekspert zarządzania zmianą. Absolwent wydziału ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz studiów podyplomowych z zakresu finansów.
Design Thinking to metoda twórczego wprowadzania zmian, rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji w oparciu o odkrycie i dogłębne zrozumienie potrzeb drugiego człowieka (klientów, użytkowników, pracowników). Metoda opiera się na 3 głównych filarach: (1) koncentracja na drugim człowieku, (2) kreatywna współpraca w grupie, (3) budowaniu konkretnych modeli (prototypowanie i testowanie)
1. Wprowadzenie do Design Thinking - założenia i teoria, case study
2. Empatia - warsztat zdolności postrzegania różnych rozwiązań oczami drugiego człowieka. Poznanie narzędzi
3. Definiowanie problemu - warsztat rozpoznawania prawidłowości i wyciągania wniosków ze wszystkich informacji jakie udało nam się zebrać - poznanie narzędzi
4. Generowanie pomysłów - proces kreatywny, poznanie narzędzi generowania pomysłów
5. Prototypowanie - wizualizacja pomysłów
6. Testowanie - w środowisku użytkownika/klienta
W trakcie warsztatów uczestnicy poznają zasady metody Design Thinking. Będą również mogli doświadczyć tego procesu w roli uczestnika.
Prelegent zapozna uczestników z biblioteką narzędzi Design Thinking.
on-line, prezentacja + pytania (w formie pisemnej na chacie i face2face za pomocą kamerki internetowej), 2 godziny intensywnej nauki, test
każdy z uczestników otrzyma certyfikat Forum Marketingu Zintegrowanego