fb linkedin Newsletter

Ewelina Sadowska-Pilc dyrektorem marketingu Banku Pocztowego

Marcin Szymkowiak, po którym przejęła obowiązki, jest dyrektorem biura promocji i marketingu Poczty Polskiej.

Ewelina Sadowska-Pilc została nową dyrektor marketingu Banku Pocztowego. Wcześniej przez wiele lat pracowała w mBanku (BRE Bank) jako dyrektor biura komunikacji i zarządzania marką.

Obowiązki w Banku Pocztowym przejęła po Marcinie Szymkowiaku. Jako dyrektor departamentu promocji pracował on w banku od początku 2009 r. Od ubiegłego roku łączył to ze stanowiskiem dyrektora biura promocji i marketingu Poczty Polskiej. Akcjonariuszami Banku Pocztowego są Poczta Polska SA (75 proc. minus 10 akcji) oraz PKO BP (25 proc. plus 10 akcji). W ramach współpracy pomiędzy bankiem i jego głównym udziałowcem przez pewien czas menedżerowie banku łączyli stanowiska w obu instytucjach. Teraz Szymkowiak skupi się na obowiązkach w Poczcie. Wcześniej (w latach 2005-2008 r.) Szymkowiak także pracował w mBanku jako naczelnik wydziału merchandisingu i identyfikacji wizualnej.

(za MMP24 - Maciej Burlikowski)

Powrót do listy

Partnerzy

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
© 2020 by Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Realizacja 3W Serwisy Informacyjne