Pierwsza w historii kampania telewizyjna marki.
Empik.com startuje z kampanią TV, która jest częścią akcji "Powrót do szkoły z Empik.com". Akcja ma na celu uświadomienie klientom, że Empik to nie tylko książki, magazyny i płyty, ale także szeroka oferta szkolna, w tym podręczniki, plecaki czy czytniki e-booków.
Kampania telewizyjna, która jest pierwszą w historii Empik.com, potrwa dwa tygodnie. Spoty i billboardy sponsorskie będą emitowane w TVP1 i TVP2. Odsłony kampanii pojawią się m.in. przed programami informacyjnymi ("Wiadomości", "Panorama", "Teleexpress") czy cyklami "Serialowe Lato Jedynki" i "Wakacyjny Hit Jedynki". W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.
Reżyserem i autorem zdjęć a także autorem koncepcji kreatywnej jest Michał Jaskulski. Reklamy powstawały przy wsparciu działu marketingu Empik.com, planowanie i zakup mediów marketer realizuje we własnym zakresie.
(za MMP24)