Sklep internetowy empik.com zaprezentował się klientom w nowej odsłonie. Jeszcze bardziej przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny - wszystko po to, aby zwiększyć komfort zakupów i odpowiedzieć na potrzeby klientów.
„Wsłuchujemy się w głosy naszych użytkowników, na bieżąco analizujemy ich zachowania i decyzje. Równocześnie przyglądamy się trendom międzynarodowym w e-commerce, aby wdrażać je również u nas" - wyjaśnia Michał Tomaniak, General Manager empik.com.
Przed wprowadzeniem zmian wykonano szereg testów i badań użytkowników. Wnioski płynące z analiz stały się podstawą do opracowania nowej odsłony empik.com. Już w momencie wejścia do sklepu internetowego, pozytywnie zaskakuje nowy design - przejrzysty, mocno eksponujący produkty, z nieinwazyjną grafiką.
Kolejne zmiany klienci mogą dostrzec, przystępując do wyboru kategorii produktowych. Z myślą o poprawie user-experience, przebudowane zostało menu. Teraz wybór właściwych kategorii jest prostszy. Na portalu zostały również wyodrębnione nowe sekcje produktowe, zmieniła się ekspozycja oferty promocyjnej, zapowiedzi nowości wydawniczych i bestsellerów. W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie klientów e-bookami, kategoria ta została dodana do menu głównego.
„Wprowadzone dotychczas zmiany funkcjonalne mają na celu poprawić web-usability empik.com. Nowy serwis jest bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze. Ergonomiczny interfejs pozwala w szybki sposób dotrzeć do pożądanej kategorii, czy produktu. Z pewnością przyczyni się to do wydłużenia czasu pobytu na stronie oraz poprawi konwersję naszych potencjalnych klientów. Jesteśmy w trakcie długofalowego procesu zmian, dlatego wciąż obserwujemy reakcje użytkowników na wprowadzane modyfikacje” – mówi Michał Tomaniak, General Manager empik.com.
Empik.com działa na rynku już od 15 lat, oferując klientom szeroka gamę produktów z kategorii: książki - ponad 2 mln tytułów wydawniczych, muzyka, filmy, gry, elektronika, zabawki, multimedia, produkty cyfrowe (książki – ebooki i audiobooki, muzyka), moda i uroda oraz dom i wnętrze. Dostarcza również najświeższe informacje kulturalne, zawarte w dziale empikultura: www.empik.com/empikultura. Empik.com należy do czołówki najczęściej odwiedzanych witryn e-commerce w Polsce. Badanie polskiej branży e-commerce, przeprowadzone przez firmę badawczą Nielsen, wykazało, że jest jednym z najczęściej wskazywanych i rekomendowanych sklepów internetowych w Polsce, z deklarowaną znajomością markina poziomie 88%.
(za Empik.com)