Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Polski Związek Tenisowy powierzył agencji E_misja Interactive 360 (grupa NuOrder) obsługę interaktywną i social media meczu Pucharu Davisa Polska - Australia, który odbędzie się w dniach 13-15 września na warszawskim Torwarze.
W zakres zadań agencji E_misja Interactive 360 jest m.in. zbudowanie strony eventu oraz stworzenie wizerunkowego Showreela promującego wrześniowe wydarzenie i przedstawiającego kluczowe informacje na temat związku. Showreel zostanie wykorzystany m.in. w działaniach PR oraz w kampanii wizerunkowej YouTube In-Stream Video.
Ponadto agencja będzie koordynować akcje MMS-owe i mailingowe skierowane do członków związku
w całej Polsce. Działaniami w mediach społecznościowych zajmie się druga agencja z grupy NuOrder - 6ix WoMM & Social Media. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę graficzną fan page’a, stworzenie infografik na Facebooka, a także założenie i moderację profilu związku na Google+.
Ponadto 6ix zajmie się koordynacją wirtualnych spotkań Google Hangouts fanów z zawodnikami reprezentacji, w tym z Jerzym Janowiczem i Łukaszem Kubotem. Agencja poprowadzi również współpracę z blogerami sportowymi i kampanię Online Eksperta, który będzie obsługiwał event na forach internetowych.
(za MMP24)